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      (42) Culpa est immiscere se rei, ad se non pertinentis. Dig. T. de Reg. Jur. l. 26.
      (43) Solem videntur e mundo tollere, qui amicitiam e vita tollunt, qua a Diis immortalibus nihil melius habemus, nihil iucundius. Cic. de Amicit. c. 13.
      (44) Nec enim illa prima sententia vera est, ut quemadmodum in se quisque, sic in amicum sit animatus. Quam multa enim quę nostra causa numquam faceremus, facimus causa amicorum?.. Multę quoque res sunt, in quibus de suis commodis viri boni multa detrahunt, detrahique patiuntur, ut iis amici potius, quam ispi fruantur. Cic. de Amicit. c. 15.
      (45) Nihil est profecto pręstabilius, quam plane intelligi nos ad justitiam esse natos, neque opinione, sed natura constitutum esse jus. Cic. de leg. l. I. c. 10. e poco di poi siegue a dire. Omnes homines inter se naturali quadam indulgentia, & benevolentia, tam etiam societate contineri.
      (46) Etenim si is qui non defendit injuriam, neque propulsat a suis cum potest, injuste facit, &c. Cic. de Offic. 1. III. c. 18.
      (47) L'Abbate di S. Pierre: del qual progetto disse il famoso Cardinal di Fleury esser les reveries d'un homme de bien.
      (48) Vedansi i passi di Cicerone di sopra citati alla nota 1 di pag. 27 e 2 di pag. 30 [corrispondono alle note 41 e 46 di questa edizione elettronica – Nota per l'edizione Manuzio]
      (49) Per togliere ogni oscuritą a questa mia asserzione l'applicherņ ad un caso. Suppongasi, che un uomo debba conseguir da un altro cento scudi per prezzo di cosa vendutagli, o per qualunque altro legale contratto.


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De' doveri de' principi neutrali verso i principi guerreggianti e di questi verso i neutrali
Libri due
di Ferdinando Galiani
1782 pagine 527

   





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