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      E al mezo de lo arco in la plu alta parte che 'nde sia si è lavorado de gran mioramento una cadiegla molto granda su IIII animali, e sì ne sé intaiado lo dolze signor Dio, segondo como lo die star lo dì de lo zudisio a zudegar lo mondo, e tuto è de piere preziose e (si è) do figure cusì fate l'una como l'altra e stase contra doso per poder ben parer da intranbe parte e (a) tute persone. E su la ponta de lo siegolo zelestro ela si è uno gran spechio molto belo e doplo e de tante vertude, ch'elo se ne può splegar ogna persona da qual parte eli vol star per vederse; e su per lo spiego de lo zielo de lo Signor è lavorado li plu beli intai ad oseli ed a albori e razii et a bistiole, che s'elo non fose altro de bele, quele seria sofiziente per aver gran consolazion a lo spirito e gran deleto a lo corpo.
      E da lo ladi de ver mezodì, lonzi lo trato de una piera con le man, si è in mezo de lo flume una colona de cristalo fita molto grosa e longa e su questa colona si è lavorada una gran roda tuta de piere preziose e end'è molto ben fato lo Paradiso e tuto quelo che 'nde sé e como elo sta con ogni cosa; e questa è tal zoia da veder, che s'elo non fose altre cose a lo mondo da veder, elo basteria per aver consolazion et alegreza.
      E da lo ladi de ver tramontana, lonzi ben uno trato de piera con una fonda, si è in mezo de lo flume una colona molto bela e grosa e longa de uno malmoro roso, tuta zerclada de fero e aplonbada, e su questa colona si è lavorado una gran ruoda de piere brute, e no è preziose nì straluzire: e sì ne iera molto ben lavorado lo Inferno, tuto quelo ch'è intro e como elo sta con ogni cosa; e questa si è tal paura da veder, che s'elo non fose altra cosa bruta e spaurosa, questa seria sufiziente, e no è nì no fo nì serà algun sì rio, che se elo la vedese benché senpre, elo averia paura e temor de andar in Inferno.


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La navigazione di San Brandano
di Anonimo del X secolo
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