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      Mi liceat densis promere de tenebris.
      Ad partum properare tuum, mens aegra, quid obstat,
      Seclo haec indigno sint tribuenda licet?
      Umbrarum fluctu terras mergente, cacumenAdtolle in clarum, noster Olimpe, Iovem.
     
     
      AL PROPRIO SPIRTO
     
      Mons[,] licet innixum tellus radicibus altisTe capiat, tendi vertice in astra vales.
      Mens[,] cognata vocat summo de culmine rerum,
      Discrimen quo sis manibus atque Iovi.
      Ne perdas hic iura tui fundoque recumbensImpetitus tingas nigri Acherontis aquas.
      At mage sublimeis tentet natura recessus,
      Nam, tangente Deo, fervidus ignis eris.
     
     
      AL TEMPO
     
      Lente senex, idemque celer, claudensque relaxans[:]Anne bonum quis te dixerit, anne malum?
      Largus es, esque tenax: quae munera porrigis, aufers;
      Quique parens aderas, ipse peremptor ades[:]Visceribusque educta tuis in viscera condis,
      Tu cui prompta sinu carpere fauce licet.
      Omnia cumque facis cumque omnia destruis, hinc teNonne bonum possem dicere, nonne malum?
      Porro ubi tu diro rabidus frustraberis ictu,
      Falce minax illo tendere parce manus,
      Nulla ubi pressa Chaos atri vestigia parentNe videare bonus, ne videare malus[.]
     
     
     
      DE L’AMORE
     
      Amor, per cui tant’alto il ver discerno,
      Ch’apre le porte di diamante e nerePer gli occhi entra il mio nume; e per vedere
      Nasce, vive, si nutre, ha regno eterno.
      Fa scorger quant’ha il ciel terr’ed inferno,
      Fa presente d’absenti effigie vere,
      Repiglia forze, e, trando dritto, fere,
      E impiaga sempre il cor, scuopre ogn’interno.
      O dunque, volgo vile, al vero attendi,
      Porgi l’orecchio al mio dir non fallace,
      Apri, apri, se puoi, gli occhi, insano e bieco.


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De la causa principio et uno
di Giordano Bruno
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