Pagina (79/756)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
      Item, in auxilio di re Ferando mandò 900 fanti, capitani domino Ugone de Monforte, Raps Conradin, Van Heyk et Monteboner.
      Item, manda Alvarada capitano di 400 cavali a l'ausilio preditto.
     
      [1496 02 19]A dì 19 ditto, el re si partì di Augusta e andò a Brit, et Zacaria Contarini cavalier con li altri oratori erano ivi.
      Item, come a dì primo marzo si dovea celebrar una dieta a Curich de sguizari, a persuader quelli populi lassino le pratiche francese et esser fedeli a l'imperio. Et la majestà dil re, a dì 21 fevrer, di Brit ritornò in Augusta.
      [60] Item, come el legato dil pontifice episcopo concordiense andava a la dieta di Acurich, et a dì 25 partì di Augusta.
      Alvarada yspano, capitano di 500 cavali deputato in ajuto di re Ferandino da la cesarea majestà, have la paga di uno mexe, et dovea andar a Milano dove haria la paga di uno altro mexe.
     
      [1496 02 29]A dì 29 ditto, in Augusta vene nova di la morte dil ducha de Vertimbergh, che havia per moglie una sorella dil signor illustre marchexe di Mantoa. El suo stato è in la Svevia. Havia cercha fiorini 30 milia de intrada. Era sapientissimo, et governava quella liga. Ha lassato uno nepote ex fratre non è in tutto sanae mentis, et lassoe a quel governo dodece de li primi di quel stato.
      El re di Franza ha mandato in Bergogna tre oratori, videlicet monsignor de Pienes e do altri, per li qual offerisse restituir il stato a l'archiduca, licet non sia venuto il tempo.
     
     
      Quello che pono far sguizari.
     
      Zurigo pò mandare fora
     
      homeni 4000 fa homeni 6000 de paexe


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 756

   





Ferando Ugone Monforte Raps Conradin Van Heyk Monteboner Alvarada Augusta Brit Zacaria Contarini Curich Brit Augusta Acurich Augusta Ferandino Milano Augusta Vertimbergh Mantoa Svevia Franza Bergogna Pienes