Pagina (248/756)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
     
     
      Sumario di lettere dil Capello, date a dì 15 et recevute qui a dì 27 ditto.
     
      Ozi, el marchexe è zonto qui, e doman serà le [178] zente sue. Eri hebbe Pando castello de' inimici a pati, ch'è stato assai haverlo auto, per il sito e forteza sua. De li nimici, nula si sente. Fra do zorni a la più longa, ussiremo in campo con il re. Son stato contra il marchexe etc.
     
     
      Littera di 16 ditto; ricevuta ut supra.
     
      Come intenderemo inimici vadino verso Terra di Lavoro, se leveremo per andar a San Bortholamio, per conzonzerse con le zente dil signor di Pexaro.
     
     
      Littera di 18 da Nocera dil ditto, ricevuta qui a dì 28 mazo.
     
      Li inimici eri ebbe Petracatello castello fortissimo a pati, salvo l'aver e le persone, e tuto lo resto a sacho, el qual era ben fornito di fanti e in sito fortissimo. Da matina per tempo, il provedador di stratioti, con il signor Prospero Colona, cavalcha con li stratioti e ballestrieri e altri cavali lezieri a san Bartholamio, per conforto di quella terra e altri luoghi circumvicini, quali sono spaventadi per la perdita di Petrachatino. Diman il re insirà in campo con il marchexe e tute altre zente. Farasse uno alozamento verso inimici mia 8. Si aspecta el signor di Pexaro.
     
     
      Lettera di Bernardo Contarini a dì 19 ditto in Ongera.
     
      Sono stato occupato in far la mostra de li stratioti, et ho convenuto cavalcar a Troja a far la mostra di provisionati, i qual non ha voluto levarsi di Troja senza danari. Pagai li compagni vechi 450, poi 80 che son n.° 530. Manchò 120 nuovi, in tuto 650. In tuto serano provisionati 730. La majestà dil re mi ha mandà a dir, et cussì il capitano nostro, che a dì 18, la matina, andar dovesse con tutti li stratioti e ballestrieri a cavalo, quanti se ne trova, a la volta di San Bartolamio de Gualdo vezino a li nimici mia 8, per favorir dicto loco.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 756

   





Capello Pando Terra Lavoro San Bortholamio Pexaro Nocera Petracatello Prospero Colona Bartholamio Petrachatino Pexaro Bernardo Contarini Ongera Troja Troja San Bartolamio Gualdo