Item, prometteno li dicti capitanei et gente d'arme, che, in fine del ditto termine, donerano et consignerano la ditta terra de Gaeta et lo castello a la dicta majestà, o ad altro per parte de ditta majestà.
Item, promette la ditta majestà, dentro lo ditto termine, quando li serano consignati la ditta terra et lo castello, che renderà gli ostagii che li serano dati per li ditti franzosi.
Item, in casu che per alcune de le parte se contravenisse in alcuna de le cosse supraditte promesse, che per tal causa non se intendino che dicti capitoli siano rotti et anullati, ma restino fermi in lhoro valore, e chi contrafarà sia tenuto satisfare ad [394] arbitrio et declaratione de monsignor de Obegnì et del signor Prospero Colona, restando fermi li dicti capitoli come di sopra.
Item, che in casu in fra lo ditto termine de 10 dì, per mare o per terra, venisse armata del re de Francia che fusse potente per combatere, et levasse l'armata di mare et per terra de la preffata majestà, che li presenti capitoli et aponctamenti siano cassati et anullati, et la ditta terra et lo castello dimoreno dentro le mano de dicti capitanei et gente de guerra franciosi che sono dentro, et promette la ditta majestà che in dicto casu subito renderà li stagi.
Item, che lo ditto capitano del castello de dicta terra di Gaeta se contenta de dare lo corpo del fratello del gran Turcho, et li altri turchi che sono vivi con lo dicto corpo, et promette la ditta majestà in loco de quelli, dare tutti li presonieri franciosi che sono in le galie che stanno al servicio de ditta majestà.
| |
I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1879
pagine 756 |
|
|
Gaeta Obegnì Prospero Colona Francia Gaeta Turcho
|