Da Domenego Malipiero provedador di l'armada era a Porto Venere, come aspectava moto di levarse, et fo deliberà dovesse andar quele galie a la volta di Zenoa, per esser lettere dil zonzer di l'armata di Bretagna a l'ixola de Ores, et a Marsilia [420] legni 10, et dil rearmar di la nave rodiana et Palavicina lì per socorer Cajeta et altri loci.
Da Zenoa, de 27, di Zorzi Negro secretario, avixa, come ho scrito, di l'armata francese, et che San Piero in Vincula et domino Baptistino Fregoso erano per vegnir a quella volta. Ricercha sia provisto di zente et di armate per lì.
Da Turin, che se preparava per el re, ch'è a Lion, per Italia.
Item, che 1000 lanze preparate per le frontiere a Perpignan, se volzeranno de qua, et per le neve sariano tarde.
Da Milan, de 28, 29, 30, et di 2 dil presente, nel qual zorno il re di romani era zonto a Pavia con cavali 250, et di alcuni parlamenti dil ducha con l'orator nostro.
Vene lettere de Ingeltera de 17 novembrio, dil piacer havea abuto il re di la demostration fata per i confederati di la publication di la liga. E dovea publicarsi de lì a Londra al primo dil mexe presente di dezembrio, et il re scrisse a la Signoria in responsion di una lettera congratulatoria de eadem materia, la qual è avanti scripta.
Da Roma, de 29, che essendo intrato el legato in Trivigliano, le zente yspane dil ducha di Gandia erano state a le man con quelle dil ducha di Urbin per el botin, et se havea morti et feriti alcuni. Tandem haveano posto focho in ditto castello et consumpto quello, la qual cossa molto havia spiaciuto al pontifice.
| |
I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1879
pagine 756 |
|
|
Domenego Malipiero Porto Venere Zenoa Bretagna Ores Marsilia Palavicina Cajeta Zenoa Zorzi Negro San Piero Vincula Baptistino Fregoso Turin Lion Italia Perpignan Milan Pavia Ingeltera Londra Signoria Roma Trivigliano Gandia Urbin
|