Pagina (680/756)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Che Villamarin capitano yspano verso Rosas havia preso una barza di bertoni di botte 500, e dovea andar verso Napoli.
     
      Item, haver di 15 novembrio, che in Narbona per Franza si facea aparato di zente e vituarie per Cajeta, et che in mar de Lion erano molti navilii francesi per depredar.
     
      Item, che i reali havia comandà a Barzelona per la Catelogna fanti 10 milia, et cussì a Valenza et Aragona totidem.
     
      Item, esser stà discoverto certo tratado in Curin propinquo a Perpignan, menato per monsignor Passaman habitava in ditto loco, de dar dicto loco a' francesi, quali, abuto, ariano corso fino a Gerona. Et ancora fo discoverto uno altro in Fonterabia, [471] per uno corier di Perpignan, che la raina di Franza era morta. Tamen non fu vero; et il re esser a Lion, dovea passar in Avignon; et che era zonto domino Lupiano orator cesareo, expedito de Italia dal re di romani a quelli reali yspani.
     
      Item, per dicti reali, esser stà mandate zente de Calatrava et Cantara in Granata per segurtà di quel regno, per haver trato di quello per mandar a Perpignan lanze 600, et expediti quelli comandatori di l'hordine a la volta di Perpignan; et che certe nave bertone erano state verso Maiorica, et haver preso alguni navilii cargi di grano, e facto danno assai. Item, che le zente comandate sono di Andelusia, Castella, Lion e Granata.
     
      [1497 01 19]A dì 19 zener, da Zenoa, di 13. Inimici tendeano a la volta di Saona, La spexa di la ruina dil borgo, esser per ducati 3000. Napoli pagava 400: el resto tra Milan e nui.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte prima
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 756

   





Villamarin Rosas Napoli Narbona Franza Cajeta Lion Barzelona Catelogna Valenza Aragona Curin Perpignan Passaman Gerona Fonterabia Perpignan Franza Lion Avignon Lupiano Italia Calatrava Cantara Granata Perpignan Perpignan Maiorica Andelusia Castella Lion Granata Zenoa Saona Milan