Pagina (172/1013)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Da basso havea facto uno Lueli et altri officiali, et feva far cride come soldam, che ognum stesse de bona voglia che non li seria fato dispiacer, et prometeva per mamalucho et zilebo che vegniva con lui ducati 300. El soldam, con i zilebi, steva seradi in castello. Vien ditto esser in castello da 5 in 6 milia zilebi. El soldam zovene de castello fece far una crida che tutti li armiragii vegnisse liberamente, da quatro in fuora che havea per rebelli, che a questi non volea perdonar, et a tutti li altri volleva mantegnirli in le sue signorie. Non ne havea voluto andar niuno, como che voleno mantegnir la promessa hanno facto al signor Campsom Campsomie; ma la causa è etiam perché non se fidano. Et le cosse dil Cajaro credo mai più sia state cussì rote.
     
      Non so che fin arano, né quando. Per quel se vede, [638] questo Campsom vol lassar la vita o farse soldam se 'l potrà. Se atrova al presente qui in Alexandria in preson el signor Campsom Femi armiragio di mile lanze, con alguni chaschi che fu mandati et presi quando fo quella novità. L'armiragio Lueli, dal Cajaro, che era pur da questa parte, fuzendo fo amazado da' arabi. Era uno valentissimo homo; ma ne amazò molti di lhoro avanti che lui fusse morto.
     
      [1497 05 27]A dì 27, vene uno messo dal Cajaro con nuove, per quanto se divulgava, che 'l signor soldam era dismontato del castello con assai zilebi, et andato a trovar a la Bischia Campsom Campsomie et li altri armiragii, et quelli havea morti, et presi alcuni di lhoro; et Campsom era fugito; et fato comandamento che conzasseno li fontegi; et fo vastata la terra.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte seconda
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1013

   





Lueli Campsom Campsomie Cajaro Campsom Alexandria Campsom Femi Lueli Cajaro Cajaro Bischia Campsom Campsomie Campsom