Pagina (580/1013)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      El paexe in ogni modo patisse e non pocho. Di qui pocho discomodo fin qui abbiamo de tal cose; ma dubitemo ben la Soria non abbi di desconzi. Misier Domenedio, per sua clementia, a tutto provedi.
     
      Avemo de 22 del passato dal Cajaro, che l'hoste se metteva in hordene. El signor soldam have data la paga a cercha 2000 mamaluchi per andar in campo. Dice dovea partir l'hoste fin 6 over 8 zorni, per quanto fin qui intendemo. Pur va Cartebei signor de Damasco et i altri sopranominati. Non so come la cossa seguirà. In la Soria non mancherà di fastidii. El catibisser era andato alla Mecha per esser morto [913] el signor della Mecha, e gran division era tra' suoi fioli, per veder di assestar le cosse, e metterne uno in signoria.
     
      Aspetase al Cajaro una gram charavana che vien de Altor, con la qual se dice venirà bona summa de specie. Et era zonti 6 navilii in Altor con specie, et altri 6 se aspetava. Si rasona habbi a esser questo anno assaissime specie. Quanto sentirò più in particular, ne darò noticia. Se questa guera dura niente in la Soria, el forzo di le specie vegnirà de qui: che Dio lassi seguir il meglio.
     
      Questi armiragii, zoè Cartabei e i altri deputadi andar con l'oste a Damasco, per quanto sentimo, ha auto sospeto che andati che sarano fuora, el signor soldam non fazi vegnir al Cajaro el diodar grando. Che per quello se vede, non havendo a romagnir lui in signoria, la madre e lui voria se fesse soldam el diodar grando, perché già se dice che 'l diodar li havea promesso di tuorla per mujer.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo I - parte seconda
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1013

   





Soria Domenedio Cajaro Cartebei Damasco Soria Mecha Mecha Cajaro Altor Altor Soria Dio Cartabei Damasco Cajaro