Pagina (157/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et poi tolse licentia a cavalo et era venuto lì ad alozar et più presto potrà verà a li piedi di la Signoria nostra, ma per colegio li fo scripto dovesse andar a Verona et lì star etc. Item, da sier Zuam Paulo Gradenigo a dì 8 da Lignago, come l'era in camino et l'andava di longo per la via di Ferara, Ravena.
     
      Da Milan di l'orator, di 7. Dil zonzer lì del ducha, li andoe contra esso orator, qual cavalchando per la terra li disse: "Saria hora mai tempo domine orator di poner qualche sesto in far una bona pace tra la illustrissima Signoria et mi", et che l'era fiol di la Signoria, et che damò quella trovasse il modo che lui saria contento di ogni via, et che fusse con honor di essa Signoria nostra, et li disse: "Tutti oltramontani è in pace et nui semo in guerra in Italia, e questi do stadi la Signoria et lui, quali hessendo uniti dà leze a tuta Italia." Et esso orator li rispose sapientissimamente. Conclusive fo dolze lettera et questo perché sentiva le cosse di Franza.
     
      Da Crema, di 7. In risposta di la relation fata zercha l'alveo farà far il ducha de Milan, qual si scusa non haverlo prima esso podestà saputo, si non dapoi il ricever di le lettere nostre. Advisa la [109] qualità, ha scrito a l'orator nostro è a Milan, e manda la copia di la lettera.
     
      Da Brexa, di 8. Zercha le provision fate in quelle forteze. Et per un'altra separada lettera avisa di una relation fata di l'alveo e fossa feva far il ducha de Milan apresso Ojo, qual havendo mandata a vederla uno Jacomo de Gavardo, ha referito esser di soto passa 24, di sopra larga 36, et alte 5 canuze, et longa, vicina a una aqua traze di Ojo chiamata Orieto dove è certi molini, la qual cossa è in prejuditio di la Signoria nostra per caxon di Crema; et la fa far domino Gaspar Stanga, la chiama la Biancha perché cussì è chiamata soa moglie; hano scrito di questo a l'orator nostro è a Milan si dogli col ducha.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Signoria Verona Zuam Paulo Gradenigo Lignago Ferara Ravena Milan Signoria Signoria Signoria Italia Signoria Italia Franza Crema Milan Milan Brexa Milan Ojo Jacomo Gavardo Ojo Orieto Signoria Crema Gaspar Stanga Biancha Milan