Pagina (310/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      El messo dil principe di Salerno tutavia solicitava la Signoria nostra a darli la provision, qual alias renoncioe di ducati 6000 a l'anno, et havia donato li staloni e polieri a la Signoria, tamen pocho li valeva, perché niuno era di colegio lo aldisse.
     
      Dil conte Bernardin di Fortebrazo. Vene una lettera data a dì 3 a li Orzinuovi, come non hessendo più bisogno il suo star lì, pregava fusse dato licentia potesse lui andar a Lonigo al suo alozamento, et il resto di le zente a le stantie; e li fo concesso.
     
      Di campo da Bibiena di sier Jacomo Venier proveditor solo, di 8. Come si ritrovava amalato per disconzamento di stomacho et non poter dormir; volea licentia di poter andar a risanarse o a Rimano o a Ravena, e lassar lì sier Piero Marzello, et poi varito ritornaria. Item, come il ducha per tutte vie cercava di voler andar a li alozamenti. L'artilaria esser zonta a Castel Delze e non vien più avanti; et quando le artilarie hanno, non è balote; et ch'è zonto Paulo Vitelli lì; el ducha teme et è partito dil suo lozamento, et averli dicto la Signoria haver fato più di quello el dimandava, tamen volea lassar guardia ai lochi aquistati e andar a le stantie o sul suo o su quel di Rimano o quel di Sojano, et è fermo su questo proposito; ha tutta la raxon dicea per le vituarie. Item, dil consulto esser stato quel zorno il collega, e lui non potuto per il mal.
     
      De tutti do li proveditori, data a dì 10 a Bibiena. Come era stà fato il consulto etc. Et haver mandato il magnifico Piero con lettere dil ducha a proveder a li lochi soi de vituarie.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Salerno Signoria Signoria Bernardin Fortebrazo Orzinuovi Lonigo Bibiena Jacomo Venier Rimano Ravena Piero Marzello Castel Delze Paulo Vitelli Signoria Rimano Sojano Bibiena Piero