Pagina (828/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
     
      [1499 03 26]A dì 26 marzo. Marti santo fo consejo da matina; et fo posto parte, per li consejeri, atento li meriti di domino Paulo Defulginei dotor, si in haver conduto a stipendio nostro li Bajoni, qual esser stato in l'Averna: che li sia dato di gratia 4 oficii di judexe di maleficio con qual rezimento le piacerà di andar; et have dita parte 200 di no, et 1000 e più balote di sì, e fu presa.
     
      Et in collegio fu el principe con li savii; et leto molte lettere et ordinato far ozi pregadi. Et cussì fu fato; et prima fo leto molte lettere venute in questi zorni, le qual serano notade qui soto, et poi riferì il principe le parole dil ducha di Ferara, e il tuor dil termine de li oratori fiorentini per scriver a Fiorenza di 4 zorni, e il mandar dil secretario per li oratori di Milan a Milan per stafeta; poi exortò a le cosse dil Turcho, e si partì de pregadi.
     
      [550] Da Milan di l'orator, di 22. Come el ducha li havia dito, cavalchando con esso orator, dil zonzer dil ducha di Ferara a Venecia, et era contento acciò la Signoria vedesse la sua buona voluntà, e se per li oratori fiorentini fusse qualche diferentia se li dovesse scriver, che come capo e che da lui dipende adataria il tutto, per aver gran ubligation con la Signoria. Item, eri zonze lì Frachasso, e li disse esser di la Signoria nostra, e desidera conzarsi e partirsi dil ducha.
     
      Da Roverè di sier Nicolò da cha da Pexaro podestà, di 20. Come a dì 17 domenega da sera fo fato fuoghi e dimostration con artilarie di alegreza in li lochi vicini, che era segno di vitoria; e per merchadanti venuti da Bolzam si ha agnelini esser ritrati et per alemani esser stà morti 200. Item, il conte di Arco fo chiamato dal consejo regio de Inspurch: qual si scusoe per rispeto di la Signoria.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Paulo Defulginei Bajoni Averna Ferara Fiorenza Milan Milan Turcho Da Milan Ferara Venecia Signoria Signoria Frachasso Signoria Roverè Nicolò Pexaro Bolzam Arco Inspurch Signoria