Pagina (979/1144)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Da Castel Delze di sier Lorenzo Zustignam et sier Jacomo Venier proveditori, di 22. Come haveano ricevuto la licentia conditionata; et prima dovesseno levar le artilarie, et a levarle bisognava danari, perhò rechiedevano, et aspeta Basilio da la Scuola lì per veder qual era meglio o romper i cortaldi in pezi o farli condur intriegri; et il proveditor Marcello in Bibiena aspectava li cavali per levarse et venir lì. Et eri il ducha de Urbin vene in campo a visitar il conte; li fono incontra tre mia, sta bene, oferse il suo stato a la Signoria, et si poneva in hordine per venir a Venecia.
     
      Da Brexa, di oratori, di 24. Come haveano fato far la proclama di li stratioti, sono a Milan, venisseno di qua sub poena rebelionis. Et che domino Marchexin Stanga era venuto lì, andava al re di romani, et mandono a l'hostaria a excusarsi.
     
      Da Puola, di sier Bortolo Calbo conte, di 23. Come la barza grande ora in hordine, et doman si partiva per venir sora porto, et conzerano l'altra barza; dimandava alcune cosse bisognava, qual ozi fo balotade in collegio et ordinato mandarle. Et fo parlato zercha la dificultà de chi dovea pagar il capitano di le nave, o la Signoria over di danari di sier Cosma Pasqualigo che l'armava; et fo terminà in collegio pagarlo di danari di la Signoria nostra.
     
      [653] Da poi disnar fo consejo di X con zonta, et fo casso domino Marco da Martinengo di la conduta havia di cavali 300, et era stato governador a Pisa, per haversi mal portato a ditta impresa, el qual era in questa terra et andava ridendo, etc.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - prima parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1144

   





Castel Delze Lorenzo Zustignam Jacomo Venier Basilio Scuola Marcello Bibiena Urbin Signoria Venecia Brexa Milan Marchexin Stanga Puola Bortolo Calbo Signoria Cosma Pasqualigo Signoria Marco Martinengo Pisa