Item, fono provadi li patroni di Baruto, e rimaseno, zoè: sier Francesco Michiel de sier Antonio, tolto per i Loredani, sier Jacomo Corner q. sier Donado e sier Zuam Morexini q. sier Orsato, manchava sier Lion da Molin q. sier Nicolò, havia serà la carata, manchava la età.
Da Constantinopoli. Fo leto una lettera drizada [772] a sier Andrea Zanchani, di sier Andrea Griti, data in Pera a dì 25 april in zifra: come non diceva altro di l'armata di quello ha scrito, ma ben avisava lo esercito andava ne la Grecia, e si dice va a Rodi, tamen lui crede va in la Grecia, non pol scriver altro: ma che si debbi proveder a le terre nostre.
[1499 05 29]A dì 29 mazo. In collegio. Vene Jacomo Coltrin inzegner, stato a Feltre per veder quelle mura per repararle, et portò lettere di sier Matio Barbaro, podestà et capitano de lì, et aldido li oratori di la comunità. El qual Coltrin, disse: quelle mura non stava bene cussì, ma voleva far una forteza a uno loco over passo e si spenderà solum ducati 6000, e disse l'opinion sua di la forteza di Schener, ch'è in loco importante; et visto il disegno fo terminato scriver a quel podestà, et a domino Andrea Trevixan episcopo de lì, qual alias fu podestà in quel luogo, quali insieme con alcuni citadini, debino veder questa opinion di Coltrin, zerca il far di la forteza e poi rescriver.
Vene l'orator di Urbim, e li fo ditto la deliberation di andar contra el suo signor con el bucintoro, et venisse la domenega, el qual ringratiò e disse verà con assa' persone; et il principe li disse come se li daria 26 ducati al dì per spexe.
| |
I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1879
pagine 1091 |
|
|
Baruto Francesco Michiel Antonio Loredani Jacomo Corner Donado Zuam Morexini Orsato Lion Molin Nicolò Constantinopoli Andrea Zanchani Andrea Griti Pera Grecia Rodi Grecia Jacomo Coltrin Feltre Matio Barbaro Coltrin Schener Andrea Trevixan Coltrin Urbim
|