Da Riva, di sier Hironimo Baffo provedidor. Come Paulo Albanese contestebele de lì è poltron, serve mal la Signoria nostra. Item, manda in nota quelli ha trato biave dal veronese e portate in terra todesca, la più parte sono zentilhomeni nostri.
Da Feltre di sier Matio Barbaro podestà et capitano, di 27. Come à nova la pace tra sguizari e il re de' romani non esser seguida.
Di Caodistria, dil podestà, di 25. Haver reparà la forteza di Goram, mia tre di sora Castelnuovo, e à posto per castelan uno nepote di Jacomo di Tarsia con 6 compagni, etc.
[978] Da vegia, di sier Piero Malipiero conte, di 25. Haver ricevuto li danari per armar la fusta la qual era compita di armar, et il zorno seguente partiria per Caodistria a trovar il campo.
Da Ragusi, dil Gondola, di 16. Aferma el signor Turcho esser a Pyroto con lo exercito et dito verà a Cataro o a Corphù over altrove. Item, esser morto il bassà fiol fo dil Carzego. Tamen non fu vero. Item, scrisse di 14: come l'armata non era ussita et potria esser la non ussisse per questo anno. È da saper per un'altra via se intese el Signor esser amalato a Philipopuli.
In questa matina fo balotà ducati 100 da dar a quel spagnol qual di jure dia haver come referì sier Domenego Zorzi e sier Hironimo Querini. Item, ducati 400 a sier Marchio Trivixan va provedador in campo per spexe; et sier Domenego Pixani era eleto orator a Milan dete li forzieri a le raxon nuove sichè è compita la sua legation. Item, fo balotà ducati 300 per comprar monition non sono in l'arsenal per mandar in Candia.
| |
I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1879
pagine 1091 |
|
|
Riva Hironimo Baffo Paulo Albanese Signoria Feltre Matio Barbaro Caodistria Goram Castelnuovo Jacomo Tarsia Piero Malipiero Caodistria Ragusi Gondola Turcho Pyroto Cataro Corphù Carzego Philipopuli Domenego Zorzi Hironimo Querini Marchio Trivixan Domenego Pixani Milan Candia
|