Pagina (341/1091)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      [994] Item, provisionati 100 per guarda di la persona di esso conte, e have tutto il consejo.
     
      Fu posto, per sier Luca Zivriam e sier Filippo Trum procurator savio dil consejo, che tutti quelli volevano dar altratanto dil don, era stà tanxato per li X savii, debino esser fati creditori de tutta la quantità, a restituirli poi, et habi il don di ... per 100, et all'incontro el resto de savii messeno che fosse donato solum a la Signoria nostra quella parte saranno tanxati in don. Et parlò in favor di questa opinion sier Nicolò Foscarini savio dil consejo; li rispose sier Filippo Trum procuratore, poi parlò sier Beneto Zustignam savio a terra ferma: e andò le parte 60 dil Zivram consejer e dil Trum savio dil consejo, 130 li altri savii, e questa fu presa.
     
      Fu posto, per li sopraditti savii d'acordo, di mandar a dir per uno secretario a l'orator dil ducha di Milan vadi per tutto domenega via, et have 33 di no 144 di sì, et cussì fu mandato Bernardim di Ambrosii la matina a dirli questa deliberation, el qual orator si preparava dicendo veria a tuor licentia dal principe, et fo ordinato per la Signoria a li avogadori di comun e ai cai dil consejo di X mandasseno li oficiali et barche a zerchar li burchii per li contrabandi.
     
      È da saper, li oratori di Franza provato li 100 ducati se li deva al mexe non bastava per le spexe, mandoe a dir non voleano più danaro da la Signoria e tandem fo adatà la cossa per sier Hironimo Zorzi el cavalier che de intrade per l'oficio di le raxon vechie se li faria far le spexe; et pagerasse l'hostaria a Padoa dove sono li soi cavali.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1091

   





Luca Zivriam Filippo Trum Signoria Nicolò Foscarini Filippo Trum Beneto Zustignam Zivram Trum Milan Bernardim Ambrosii Signoria Franza Signoria Hironimo Zorzi Padoa