Pagina (627/1091)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, esso podestà aricorda queli provisionati stanno mal, et Piero Venitian capo di la compagnia di Gorlin vien qui, et cussì fo expedito per collegio et rimandato lì.
     
     
      [1499 09 03]A dì 3 setembrio. In collegio a bona hora el principe vene, et mandò a zerchar tutti queli di collegio in chiesia, dicendo era nove importantissime et mandò per l'orator di Franza e li disse: monsignore c'è bone nove e li comunichò il tutto.
     
      Di campo, di provedadori apresso Sonzin a dì primo a hore 15. Come quella mattina do hore avanti zorno se erano levati con le zente per venir apresso Sonzin, et in camino trovono il conte Vetor da Martinengo e li disse la terra di Sonzin esser resa a la Signoria nostra, ma la rocha si teniva a la qual era posto l'artilarie, et quella abuta anderano a Cremona, et poi el signor Bortolo d'Alviano li mandò a dir la rocha essersi resa. Et è da saper era castelan Anibal Angusolo; unde essi provedadori scriveno se aviarano verso Cremona, et mandano una lettera abuta dal provedador di Caravazo di quel zorno, et in una poliza dice cussì: per provisionati do venuti di Milan si ha el ducha mo terzo zorno mandò doi so fioi fuora non sa dove, et lui questa note è partito, va verso Como, et questa nova l'avisano etc.
     
      Di Caravazo, di sier Zuam Antonio Dandolo, di primo drizata a li provedadori. Come è venuti do zoveni di Melzo, mia do di là de Adda, voleano venir sotto la protetion di la Signoria nostra et dice [1193] eri sera haver auto uno messo dal castelan di Milan che li ha mandà a dir che si provedano a fati lhoro perché misier Zuam Jacomo ha mandato a dir a misier Erasmo Triulzi doman verà a disnar con lui in Milan.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo II - seconda parte
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1879 pagine 1091

   





Piero Venitian Gorlin Franza Sonzin Sonzin Vetor Martinengo Sonzin Signoria Cremona Bortolo Alviano Anibal Angusolo Cremona Caravazo Milan Como Caravazo Zuam Antonio Dandolo Melzo Adda Signoria Milan Zuam Jacomo Erasmo Triulzi Milan