Pagina (89/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      E in questo tempo li frati fenno il capitolo zeneral lì a Santo Antonio.
     
      [1507 05 02]A dì 2. Fo etiam gran consejo. Et comenzò il perdom a la † di la Zuecha, et durò il dì sequente.
     
      [1507 05 03]A dì 3, fo il zorno di la †. E la matina il principe, con li oratori, andoe a messa a San Zuan di Rialto, dove è di legno di la †, et fo acompagnato da molti patricij. Da poi disnar non fo 0; sì che queste tre feste non feno pregadi, che pur queste novità importa assai.
     
      [1507 05 04]A dì 4. Fo pregadi; nè altro fu facto cha lezer molte letere. Il sumario è questo qui soto scripto.
     
      Da mar, di sier Zacharia Loredan, capitanio di le galie bastarde, date a dì 19 april, [68] versso Budua. Avisa haver inteso, per l'incontrar di certa nave, come sier Hironimo Lando, sopracomito nostro, che era zonto a Corphù, havea scontrato uno gripo, per el qual intese esser a Cao Santa Maria versso Otranto 8 barze de corsari; et che certi zenoesi haveano armato a Porto Venere alguni brigantini per venir in colfo, i quali erano stà bandizati da' zenoexi; et che 'l volea andar a quella volta con il vice capitanio al colfo, sier Almorò Pixani, per trovarle.
     
      Da Feltre, di sier Zuan Dolfim, podestà et capitanio; da Riva, di sier Nicolò di Renier, provedador; et da Roverè, di sier Zuan Francesco Pixani. Come la cesarea majestà mandava a Trento certo numero de fanti ben in hordine, perchè intrasseno in Bologna in favor dil papa, et ... missier Zuan Bentivoy, ch'è a Milano; i qualli fanti erano pocho distanti da Trento.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Santo Antonio Zuecha San Zuan Rialto Zacharia Loredan Budua Hironimo Lando Corphù Cao Santa Maria Otranto Porto Venere Almorò Pixani Feltre Zuan Dolfim Riva Nicolò Renier Roverè Zuan Francesco Pixani Trento Bologna Zuan Bentivoy Milano Trento