Pagina (107/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Or questi veneno con barche di peota, e portono molte letere di merchadanti, et una letera dil soldan, in resposta a la Signoria. Conclusive, le cosse non è conze, maxime di rami per il piper; ma ben che si mandi le galie, che si conzerà le cosse etc.
     
      [1507 05 20]A dì 20. Si ave, per letere particular, molte di Zenoa; e dil partir dil re, venere, adì 14, per Milan etc.
     
      Da poi disnar fo pregadi. Fo leto la letera dil soldan a la Signoria, in risposta. È bona letera: risponde a tutto con raxon natural; e che li mercadanti vegni, sarano ben visti; e il suo piper sia pagato etc. La copia di la qual letera sarà notada qui avanti.
     
      Di sier Hironimo Contarini, provedador di l'armada, dada in l'Arzipielago. Come è stato in Andre justa i mandati, e à posto nel ducato il signor Francesco; e narra il modo tene. E che quella terra tutti no 'l voleva: una parte voleva quel duca era, l'altra questui, la 3.a la Signoria nostra; tandem, juxta la diliberation dil senato, aquietò etc.
     
      Di Zenoa, si ave letere di l'orator nostro. Ancora il re non esser partido. Item, chome havia fato tajar la testa publice a quel Dimitri Justiniano, popular, cao di parte. Item, il Saulli et alcuni altri mena con lui a Milan; atende a voler far la forteza a Chodifa etc., ut in litteris.
     
      [80] Fu posto, per li savij, la commission a li oratori vano a Milam. Fo disputation, et fo expedita; et fo secreta.
     
      [1507 05 21]A dì 21. Fo consejo di X con zonta di colegio.
     
      In questi zorni, per il conseio di X, uno di Franceschi da Coron, sta ivi, hessendo venuto in questa terra con licentia dil signor turco a far certe sue facende, chome è venuto una altra volta, et volendo ritornar con un gripo, fo retenuto etc.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Signoria Zenoa Milan Signoria Hironimo Contarini Arzipielago Andre Francesco Signoria Zenoa Dimitri Justiniano Saulli Milan Chodifa Milam Franceschi Coron