Pagina (142/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, si dice che 'l re di Ragon non era zonto a Saona, et andava di longo in Spagna, sì che 'l roy toria la volta di Liom; perhò essi oratori dimandavano licentia di repatriar. Item, col re era andato la sua corte.
     
      Di sier Zacaria Loredam, capitanio di le galie bastarde. Dil caso di la nave Veniera di Candia, naufragò etc., qual lui l'ajutò. Et scrive il successo, come ho scripto di sopra.
     
      Dil Zante, di sier Donà da Leze, provedador. Il successo di dita nave in porto, qual l'à 'jutata, et con spexa di ducati 51 solum, ita che è stà recuperada; il cargo noliza una altra nave, sì che non si averà danno, excepto il sal etc.
     
      Fo posto le parte dil condur le zente d'arme. Parlò questi: sier Lunardo Grimani, sier Alvise da Molin, consieri, sier Francesco Trun, savio dil consejo, et sier Lunardo Mozenigo, savio dil consejo, sier Hironimo Querini et sier Domenego Pixani, el cavalier. Sier Vicenzo Valier volea parlar, ma li fo tolto il locho. Et tandem fu preso di condur 4 nostri subditi, con 40 homeni d'arme l'uno, videlicet domino Anzolo Francesco da Santo Anzolo, da Crema, alias condutier nostro; Agustim da Brignan, da Brexa, fo ...; Zuan di Pedemonti, di Verona, qual più non à 'uto conduta; et Francesco Beraldo, alias condutier nostro, e fu casso, et è padoam. Item, conduseno domino Jacomo Secho, da Caravazo, con homeni d'arme 100, et domino Lucio Malvezo, ch'è a Bologna, con altratanti; ma questi do ultimi fo comandà credenza.
     
      È da saper, li zenthilomeni andono a Mestre, o ver a Mergera, contra li oratori dil re di romani; e non veneno, ma ben veneno il zorno sequente, sabado, a dì 19 dito.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Ragon Saona Spagna Liom Zacaria Loredam Veniera Candia Zante Donà Leze Lunardo Grimani Alvise Molin Francesco Trun Lunardo Mozenigo Hironimo Querini Domenego Pixani Vicenzo Valier Anzolo Francesco Santo Anzolo Crema Agustim Brignan Brexa Zuan Pedemonti Verona Francesco Beraldo Jacomo Secho Caravazo Lucio Malvezo Bologna Mestre Mergera