Pagina (180/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Morse, se infiò la gola et fo sepulto la note.
     
      [1507 08 11]A dì 11. Sier Alvixe Zorzi, venuto capitanio [128] di Bergamo, fo a la Signoria, et referì justa il consueto. Da poi disnar fo conseio di X.
     
      [1507 08 12]A dì 12. Fo pregadi. Et questo, perchè li oratori dil re di romani instavano la risposta. Et fo leto queste letere:
     
      Di Elemagna. fonno letere. Il re si partiria di Costanza, e tien anderà a la dieta di sguizari; aspeta la resolution di la Signoria. Item, la serenissima raina è graveda; et alia, ut in litteris.
     
      Di Franza, da Lion, di l'orator, di ... Come il re li ha ditto, è certo omnino il re di romani verà in Italia: e la Signoria si risolva, quello la vuol far come bona amiga; et che lui haverà persone 25 milia, videlicet 8000 sguizari, poi picardi, normandi, scozesi etc. Item, à di qua da' monti lanze 1200, et ne manderà di le altre. Et alia, ut in litteris: sì che non resta di far ogni provisione.
     
      Da Constantinopoli, di sier Lunardo Bembo, baylo di 8 luio. Come il turco mandava in Alexandria, con do schierazi, 8 milia miera di rami di Castamene a vender, che più non à fato tal cossa: a horra è diventà merchadante.
     
      Fo disputato certa materia; credo risponder al re di romani. Parlò sier Andrea Venier, consier, sier Antonio Trun, savio dil consejo, sier Piero Vituri. Terminà aspetar a quest'altra setimana; et fu comandà gran credenze.
     
      Fo posto, per sier Andrea Venier, el consier, che cussì chome è stà preso, cussì il colegio, im pena di ducati 500, debino exequir quest'altra setimana: zoè far li capi di le fantarie per colegio, et compir li condutieri, sì che si habbi cavali X milia etc.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Alvixe Zorzi Bergamo Signoria Elemagna Costanza Signoria Franza Lion Italia Signoria Constantinopoli Lunardo Bembo Alexandria Castamene Andrea Venier Antonio Trun Piero Vituri Andrea Venier