Pagina (212/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di Napoli, dil consolo. Come havia piovesto; per le gran secure state, più di 8 mexi non si havia visto aqua dil cielo etc.
     
      Da Liom, di l'orator. Il re non era ancora tornato da Bles, ma è tutto di la Signoria, havendo inteso la bona mente di quella contra il re di romani etc.
     
      Di Elemania, di Anzolo Trivixan, secretario di l'orator, date a Yspruch. Come era stato col re in coloquio sotto uno arboro in campagna a chaza. El qual re si duol di la risposta di la Signoria etc.; tamen, omnino vol venir in Italia. Item, il cardinal Sancta † era lì.
     
      Fu posto, per li savij, scriver a Roma zercha queste cosse dil re di romani etc. Et sier Antonio Trun, procurator, savio dil consejo, non era di opiniom; el qual contradise. Rispose sier Lunardo Mocenigo, savio dil consejo. Et il Trun ave poche balote, e il resto di savij.
     
      Fu leto una parte di sier Andrea Venier, consier, di far che uno consier di Cypro vadi a star a Famagosta, el qual insieme col retor fazi justicia, non hessendo in opinion entri uno castelan. Item, tutti li feudati di l'ixola vadino ad habitar lì; et questo per far bona la terra, ut in parte. A Nichosia veramente resti il luogotenente et uno consier e li camerlengi; e, in casu discordiae rectorum, intri uno camerlengo etc., ut in parte. La qual si manderà uno altro consejo.
     
      [151][1507 09 18]
      A dì 18. Fo colegio di la Signoria et savij, zoè audientia.
     
      [1507 09 19]A dì 19. Fo gran consejo. Fato podestà e capitanio a Treviso sier Nicolò Corner.
     
      [1507 09 2]A dì 20. Fo pregadi. Et leto le infrascripte letere, videlicet:


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Napoli Liom Bles Signoria Elemania Anzolo Trivixan Yspruch Signoria Italia Sancta Roma Antonio Trun Lunardo Mocenigo Trun Andrea Venier Cypro Famagosta Nichosia Signoria Treviso Nicolò Corner