Pagina (244/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di Franza, di l'orator, date a Lion. Come Roan va a Bles; etiam lui orator vi va. Item, le cosse di Geler prospera in suo favor.
     
      [172] Di Elemagna, di l'orator, date Alla. Il re è a la caza. El cardinal Santa †, va col re a la caza, credo a quel domino Paulo Lethistener, nomine regio, habi dito la risposta di la Signoria etc. Secrete letere, ut patet.
     
      Fu posto per li savij dil consejo e di terra ferma, atento sia stà preso la parte di far li chatastichi, che se intenda di anni 5 e non più, e poi sia refato, e non per anni X; in reliquis, la parte presa stia. Et qui fo varie disputatione: videlicet, primo sier Alvise da Molin, savio dil consejo; sier Zorzi Emo, savio sora la reformation di le decime; poi sier Antonio Trun, procurator, savio dil consejo, qual vol una altra cossa; poi sier Anzolo Trivixan, savio sora le decime, ut supra. Poi el doxe, qual messe con li consieri, e sier Alvise da Molin, sier Pollo Pixani, cavalier, savio dil consejo, sier Marin Zorzi, dotor, savio a terra ferma, e altri savij, far li chatastichi senza quella zonta: non pagino di mioramenti etc. Parlò poi sier Francesco Trun, procurator, sora le decime, ut supra; poi sier Pollo Pixani, el cavalier, savio dil consejo; poi sier Pollo Barbo, procurator; poi sier Marin Zorzi, dotor, savio a terra ferma; et ultimo sier Tadio Contarini, qual vol guaianza, far che li X savij vadi inquirendo e non si fazi altro; sì che X parlò in questa materia. E andò 3 parte: di el serenissimo e altri; di sier Antonio Trun, procurator, vol indusiar, e questa altra setimana il colegio vengi con le so opinion, in pena etc.; la 3.a di altri savij, vol far li chatastichi di anni 5. Or, di queste parte fu preso di largo la indusia; e quella dil doxe fo mejo di l'altra.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Franza Lion Roan Bles Geler Di Elemagna Santa Paulo Lethistener Signoria Alvise Molin Zorzi Emo Antonio Trun Anzolo Trivixan Alvise Molin Pollo Pixani Marin Zorzi Francesco Trun Pollo Pixani Pollo Barbo Marin Zorzi Tadio Contarini Antonio Trun