Di Elemagna, di sier Vicenzo Querini, orator nostro, di ..., date a Brunich. Come il re è andato versso Costanza, dove è adunà assa' zente; e si dice torà l'impresa per la via di Savoja. Item, hessendo in Alla, a dì ... di octubrio, li mandò a dir, che havendo inteso la risposta di la Signoria, la qual non la intendeva, et che 'l volea saper se la Signoria vol dar ajuto a Franza, o non, contra di lui, e se risolvi; et perhò esso orator andasse a Brunich, dove stesse zorni X, et in caxo non havesse altra resolution di la Signoria, si dovesse levar e andar via. El qual loco di Brunich è vicino a Butistagno etc.
Di Riva, di sier Marco di Renier, provedador. Alcuni avisi di zente di sopra; et cavalli 600 si aspetava a Trento, e li preparava le stanzie. Et altri avisi, ut in litteris.
Di Roverè, di sier Zuan Francesco Pixani, podestà. Di nove aute per soi exploratori di le cosse ut supra: sì che è motion di zente.
Fo posto per sier Lunardo Grimani, savio dil consejo, certa opinion zercha questo orator, quello l'habi a far etc. Et parlò contra sier Andrea Venier; li rispose sier Antonio Trun, procurator, savio dil consejo. Andò la parte, et fu presa: videlicet, che [177] non hessendoli mandà a dir altro per il re al dito orator che 'l resta, che 'l si parta et vegna a Butistagno, e lì aspetti risposta e ordine di la Signoria.
[1507 11 07]A dì 7. Fo gran consejo. Et balotà la gratia di sier Domenego Capelo, el grando, et di sier Marin Gradenigo. Fono prese. Ma una di sier Michiel Salamon, balotà 2 volte, ave 1100 e più balote; pocho li manchava, et non ave il numero.
| |
I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1882
pagine 1294 |
|
|
Elemagna Vicenzo Querini Brunich Costanza Savoja Signoria Signoria Franza Brunich Signoria Brunich Butistagno Riva Marco Renier Trento Roverè Zuan Francesco Pixani Lunardo Grimani Andrea Venier Antonio Trun Butistagno Signoria Domenego Capelo Marin Gradenigo Michiel Salamon
|