Item, eri vene in questa terra domino Piero Dandolo, episcopo vicentino, electo episcopo paduano, per venir a ringratiar la Signoria. Et à gote.
A dì sopra dito, la note, morite sier Alberto Badoer, prior di San Zuane Evanzelista; il qual priora' à de intrada ducati ..., et dia tenir ... poveri. Et è eleto per quelli da cha' Badoer.
[1507 11 08]A dì 8. Fo consejo di X simplice, per expedir presonieri. Et fo spazato uno visentin feva monede falsse, introduto da uno altro, che lo acusò per aver la taia. El qual etiam fo retenuto e punito per il consejo di X; e il visentin fo brusato.
[1507 11 09]A dì 9, fo San Thodaro. Fo pregadi. Et leto queste letere:
Di Cypro, di rectori, di ... Con nove di Sophis; el capitolo sarà notado di soto. E come haveano mandato soi exploratori al Cogno, li qual aspectavano.
Dil Zante, di sier Antonio da Mulla, provedador. Alcune nove di Sophis. Et che in la Morea è restà pocha zente, tutti andati a Constantinopoli per andar in campo contra Sophì, ut in capitulis litterarum.
Di Napoli di Romania, di sier Michiel Memo, retor e provedador. Avisa nove di Sophis. E zente turchesche esser partite de quelli confini, e andati a la Porta, ut supra.
Da Milam, dil secretario. De occurrentiis; 0 da conto.
Di Elemagna, di l'orator, di 5, da Brunich. Come era ancora lì. Et a dì ... novembrio spirava li X zorni, li havia dito quel nontio regio che restasse lì, e non havendo altra resoluta risposta di la Signoria, si dovesse partir etc., ut in litteris.
Di Roverè. Avisi di spianade fate in quelle parte etc.
| |
I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1882
pagine 1294 |
|
|
Piero Dandolo Signoria Alberto Badoer San Zuane Evanzelista Badoer San Thodaro Cypro Sophis Cogno Zante Antonio Mulla Sophis Morea Constantinopoli Sophì Napoli Romania Michiel Memo Sophis Porta Milam Elemagna Brunich Signoria Roverè
|