Pagina (264/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et sier Lunardo Grimani, savio dil consejo, messe voler la parte con questo, sia electo de praesenti uno provedador a Roverè con ducati 80 al mexe per spexe, rispondi il zorno drio, e sia electo per scurtinio e si parti immediate, ut in parte; e parlò per la sua parte. Sier Piero Duodo, savio dil consejo, li rispose. Andò la parte: 26 dil Grimani, il resto di savij. E questa fu presa.
     
      Fo etiam letere di Seravalle, di sier Vicenzo Querini, dotor, orator nostro. Avisa il zonzer suo lì; e la Signoria comanda quello l'habi a far.
     
      [1507 11 19]A dì 19. Fo consejo di X, con zonta di colegio e altri.
     
      [1507 11 20]A dì 20. Vene sier Philippo Badoer, soracomito di una galia sotil, a disarmar, stato 6 mexi fuora. Et si disarma di le altre galie sotil. Et fo mandà in Istria sier Piero Antonio Morexini, savio ai ordeni, et uno pagador a l'armamento, per disarmarle etc. Qual fo il Baxadona.
     
      Da poi disnar fo pregadi, per dar licentia a l'orator nostro è a Seravalle, che vengi a Venecia; e [186] cussì tutti li savij d'acordo, excepto sier Lunardo Grimani, messeno che 'l venisse a Venecia. E ave tutto il consejo, videlicet il stava a Seravale con pocho honor dil stato.
     
      Fu posto, per li savij, dar agumento a domino Piero da Mantoa, leze im philosophia a Padoa, qual havia fiorini 250, li sia azunto, sì che habbi ducati 300 neti a l'anno. Contradise sier Zorzi Pixani, dotor et cavalier, dicendo non se li doveva cresser; et li rispose sier Marin Zorzi, dotor, savio a terra ferma. Andò la parte: 50 di no, 126 di sì. Presa.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Lunardo Grimani Roverè Piero Duodo Grimani Seravalle Vicenzo Querini Signoria Philippo Badoer Istria Piero Antonio Morexini Baxadona Seravalle Venecia Lunardo Grimani Venecia Seravale Piero Mantoa Padoa Zorzi Pixani Marin Zorzi