Pagina (266/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Tamen esso luogotenente à provisto, e scrito che credevano fosse loco di la Signoria nostra.
     
      Di Verona, di rectori. Di provision fate. Et hanno mandato monition e artilarie a Roverè, e [187] alcuni citadini a dir non si dubitasseno, chè si ben vien il re di romani in Italia, e fa adunation di zente, vien come amico di la Signoria nostra.
     
      Et poi, licentiato el pregadi, restò consejo di X con zonta di danari.
     
      [1507 11 21]A dì 21. Fo gran consejo. Fo publicà la parte, presa a dì 10 im pregadi, zercha li X savij, che in termine di do mexi si vadino a dar in nota, e meter li beni in nome di quelli scuodano, o conditionati o non, im pena di 25 per 100 etc.
     
      [1507 11 22]A dì 22. Fo l'aqua grandissima per syrocho, andò su le strade e fondamenti. Da poi disnar fo colegio di savij.
     
      Nota, in le ultime letere di Roma, si ave dil zonzer di Marco Antonio Colonna, per far i sponsalicij in la sorela dil cardinal di Pavia. Et era venuto etiam il signor Prospero Colona, per esser a queste noze.
     
     
     
      Questi sono alcuni capitoli di letere aute di Cypri,
      di sier Jacomo Badoer, consier, a suo fiol,
      date a Nicosia, a dì 10 octubrio 1507,
      ricevute qui a dì 22 novembrio.
     
      Da novo, per via da Tripoli, se intese, come per quelli d'Alepo era scripto, di 26 setembrio, come Sophis era aproximato a Alepo zornate 8, et il suo armirajo zornate 5, donde era sottosopra el paese, et metevasse in ordine. Pur con dito Sophis si è uno fradello di quelli da cha' Zorzi, fo preso a Negroponte, de gran autorità. Et dicesse ha gran numero di zente, fra le qual son cavali 10 milia, tutti armati.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Signoria Verona Roverè Italia Signoria Roma Marco Antonio Colonna Pavia Prospero Colona Cypri Jacomo Badoer Nicosia Tripoli Alepo Sophis Alepo Sophis Zorzi Negroponte