Da Verona, et di sier Zorzi Emo, provedador zeneral. Come era partito di Verona per andar a Gusolengo, con li capi, zoè Zuan Paulo Manfron, Lucio Malvezo e il capitanio di le fantarie. Et vuol andar col capitanio zeneral nostro, ch'è a Gusolengo alozato, versso Roverè; fato gran provisione etc.
Di Vicenza, di sier Piero Barbo, podestà, et sier Vicenzo Valier, capitanio. Come, havendo ricevuto letere dil magnifico provedador Emo, che li comanda immediate provedino a li passi etc., de che quella comunità, inteso questo, hanno nel suo consejo electi tre oratori, a pregar la Signoria non abandoni quella cità primogenita etc.
Di Roma, di l'orator. Come, a dì 15, il papa, inteso la morte dil Malipiero, comandador di Cypri, atento che uno, per nome di la religion di Rodi, qual à obtenuto dal papa in concistorio, che niun habbi alcun beneficio di la religion, si non quelli porta la † etc., unde il papa à dato tal comendaria al reverendo domino Piero Grimani, e quella havia il Grimani, a Bologna, a sier Piero Bembo, di sier Bernardo, dotor et cavalier, a requisition dil cardinal di Urbim, el qual è in caxa dil cardinal San Piero in Vincula. Item, el cardinal Corner fo dal papa a dir a lui aspetava tal comendaria; ma 0 valse.
Da Milan, di sier Francesco Corner, va orator in Spagna, di 12. Dil partir. Qual è stà molto honorato dal gran maistro, e coloquij abuti etc.
Di Franza, di l'orator, date a Bles. Come, a dì 5, il cardinal Roan intrò in Bles con 400 cavali; et li vene contra 700 cavali.
| |
I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia 1882
pagine 1294 |
|
|
Verona Zorzi Emo Verona Gusolengo Zuan Paulo Manfron Lucio Malvezo Gusolengo Roverè Vicenza Piero Barbo Vicenzo Valier Emo Signoria Roma Malipiero Cypri Rodi Piero Grimani Grimani Bologna Piero Bembo Bernardo Urbim San Piero Vincula Corner Milan Francesco Corner Spagna Franza Bles Roan Bles
|