Pagina (369/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, sguizari si arà, volendo il roy o la Signoria, a' nostri stipendij.
     
      Di Udene, dil luogotenente. Alcuni avisi et sumarij di quelle parte; et provisiom fate.
     
      Di Hongaria, dil secretario, date a Buda. Come, per le discordie dil conte palatin con Bot Andreas, bam di la ... par ditto Bot Andreas habbi ditto dar li lochi a la Signoria; et quella non li volendo, darà al re di romani; et non li volendo, li darà a' turchi più presto ch'al conte palatino. E altre occorentie, ut in litteris. Item, dil zonzer lì uno orator dil turco con 60 cavali; è stà honorato, vien per avisar di Sofì. Item, il re à gote a' piedi e man. item, el fiol, che si dia incoronar a 25 april, sta mal, si tien morirà, e cussì la fiola. Item, il re à mandà uno orator al re di romani, a persuader a resister e atender contra turchi. Item, manda uno orator a Roma, domino Piero Perislo, qual passerà di qua.
     
      [1508 01 26]A dì 26. Da poi disnar fo colegio di savij. Et accidit, che una compagnia di zoveni, chiamati Eterni, ave uno disnar a chaxa di sier Lunardo Grimani, per il maridar di soa fia in sier Alvise Morexini, quondam sier Michiel, uno di compagni; el qual li stentò a darli il disnar di la compagnia, e lo sententiò a li consoli: or, ozi lo ave. Et, dicitur, fo mal tractadi; adeo tutti li compagni, a hore 23, veneno in veste da contor in Rialto, et tolseno, da poi fato gran mal in caxa dil Grimani e danni, do bazili d'arzento, i qualli pre' Stefano et Domenego Taiacalza li portò avanti; et il signor era uno fiol di sier Alvise Dandolo, ch'è gobo.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Signoria Udene Hongaria Buda Bot Andreas Bot Andreas Signoria Sofì Roma Piero Perislo Eterni Lunardo Grimani Alvise Morexini Michiel Rialto Grimani Stefano Domenego Taiacalza Alvise Dandolo