Pagina (374/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Qual à 'uto fortuna, scorse al Monte di l'Anzolo, fe' 12 pelegrini; è stà miracolo sia scapolà. Item, qui fo asegurà 30 per 100.
     
      Da poi disnar fo pregadi. Et leto le infrascripte lettere:
     
      Da Constantinopoli, di sier Lunardo Bembo, baylo, di 27 novembrio et 4 dezembrio. Avisa il ritornar di Zachia bassà e altri capi, stati a l'exercito contra Soffì; el qual Soffì sta alquanto ritrato per questa invernata, tamen è potentissimo. Item, che quel, menò le fuste di Porto Venere in colfo, era venuto lì con una nave di zenoesi, e 'l baylo lo fe' vegnir davanti li bassà. El qual disse, non aver fato danno a' musulmani, et che credeva esser seguro lì; et si fè turcho, presente li bassà. Et il baylo disse, è contra li capitoli, adeo fo mandato in la torre di Mar Mazor, dove è li nostri merchadanti. Item, li bassà li disse, da parte dil signor, si el baylo che vien non portava li ducati 15 milia per li presoni, sier Marco Orio e compagni, li faria tajar per mezo. Item, Allì bassà disse aver fato uno mercha' con sier Nicolò Zustignan; et che certe nave con formenti era stà prese da Rodi, perhò la Signoria scriva a la restitution etc. Item, dil zonzer lì de uno orator dil re di Hongaria, come scrisse; è stà molto honorato, non à 'uto ancora audientia, vien per li confini e turchi mandati etc. Nota, sier Andrea Foscolo è più di un mexe è partito e andato a Zara, dove montò su la [260] galia, soracomito sier Hironimo Capello, e anderà a Constantinopoli; portò li presenti soliti etc.
     
      Di Franza, da Bles.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Monte Anzolo Constantinopoli Lunardo Bembo Zachia Soffì Soffì Porto Venere Mar Mazor Marco Orio Allì Nicolò Zustignan Rodi Signoria Hongaria Andrea Foscolo Zara Hironimo Capello Constantinopoli Franza Bles