Pagina (408/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Da poi disnar fo consejo di X simplice, et [283] colegio da per sì a consultar. Et vene letere di Verona, di 9, hore 7 di note, et do poste di vicentina, di sier Vicenzo Valier, et da Feltre. In conclusion, in vicentina se ingrossano todeschi; et è zonte le bombarde et artilarie etc., ut in litteris.
     
      Nota, a hore 22 li do provedadori electi veneno zoso dil consejo di X, et si partino questa serra per Padoa.
     
      Di Verona, di 9, hore 7. Come erano stà a parlamento il capitanio zeneral et il provedador Emo, a Valezo, con missier Zuan Jacomo Triulzi, e terminato andar tutti a Seravalle, ch'è loco nostro, vicino a Roverè, e lì far testa. Et cussì era stà terminato; et che fin do zorni el saria, con 3000 cavalli et 4000 fanti, videlicet spagnoli e italiani ch'è con lui, in mantoana, in veronese, et si uneria con le nostre zente, le qual in questo mezo fusseno preparate andarvi a Seravalle; e fo comandà far li ponti sora l'Adexe, lì a Seravalle. Item, dil zonzer lì in veronese domino ... con la sua compagnia, vien di brexana; et aspectava il conte Bernardin, vien di cremonese con la compagnia; adeo tutti nostri erano reviviti, et era fama etiam andar a campo fin a Trento. Item, le galie, è a Lacise, sono in hordine e si potrà navegar; sì che, mandando il capitanio, si buterà in aqua, e li homeni sarà preparati. Item, che non li mancha si non strami, adeo fo scrito im padoana li mandi strami, e im brexana; etiam cari di padoana.
     
      Di sier Vicenzo Valier. Dil zonzer lì a Bassan missier Jacomo Secho, con la sua compagnia, a dì 9; et a dì 10 saria il signor Bortolo d'Alviano, vien di Friul.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Verona Vicenzo Valier Feltre Padoa Verona Emo Valezo Zuan Jacomo Triulzi Seravalle Roverè Seravalle Adexe Seravalle Bernardin Trento Lacise Vicenzo Valier Bassan Jacomo Secho Bortolo Alviano Friul