Pagina (422/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Noto. Il colegio havia suspeso, che li do provedadori a Vicenza butaseno le tessere chi di lhor restar dovesse lì; tamen eri sera levoe la suspensione, et li scrisseno fosse exequita la parte di pregadi, di butar tra lhoro, o per tessera o per acordo, uno vadi in veronese, l'altro in visentina. Etiam suspeseno il far di fanti; tamen, questa matina ordinò fusseno expediti.
     
      Si ave, per avisi di exploratori, come il re era andato da San Michiel a Bolzan, dove era il cardinal Santa †; et dove poi si volesse andar, non si sapeva etc.
     
      Da poi disnar fo colegio di savij, a consultar e dar audientia.
     
      Di Verona, fo letere, di 13, et avisi di Roverè et dil provedador zeneral. Come il re era partito di San Michiel et andato a Bolzam, dove è il cardinal; et quelle zente, volendo paga per do mexi, e li regij voleano darli per uno mexe; adeo in questi remori il re si partì. Et li fanti, visto questo, etiam per le vituarie, si andavano fugendo; adeo le cosse comenzano a quietarsi, et nostri sono in grandissima vigoria. Item, il signor missier Zuan Jacomo Triulzi non passò a dì 13, juxta l'hordine. Et è [293] da saper, il provedador Emo non li pareva, il capitanio di Verona andasse contra il Triulzi etc.; adeo scrisseno li rectori a la Signoria, et la Signoria rescrisse, andasse e li fosse fato gran honor.
     
      Noto. Ozi falite uno Piero Mato, bergamasco, qual andava zerchando per la terra con pive, e trovò assaissimi danari, sì a Padoa, per il monte di la Pietà et la chiesia di Carmeni, qual qui, per Santa Maria Mazor.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Vicenza San Michiel Bolzan Santa Verona Roverè San Michiel Bolzam Zuan Jacomo Triulzi Emo Verona Triulzi Signoria Signoria Piero Mato Padoa Pietà Carmeni Santa Maria Mazor