Pagina (528/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Unde, consultato, li capitanij non sapendo qual fusse, il Triulzi si pensò di trovar la verità, fenzendo chiamarli, et dimandar chi di lhoro bastava l'animo andar fino a la Piera, a parlar a quel capitanio. Et uno, che fo quello sopraditto, disse: Anderò mi, perchè l'è mio amico. Unde nostri lo scoperse; et cussì la note esso contestabele, con alcuni soi fanti, fuzite et andò in campo nimicho a la Piera.
     
      Fo letere di Cadore, che 'l campo si aspetava a Butistagno, et di altri lochi; il sumario scriverò di soto.
     
      [1508 03 23]A dì 23. Fo pregadi. Et solum leto letere; il sumario è questo:
     
      Di Alla, di provedadori, più letere. Di successi; 0 da conto.
     
      Di Roverè, dil Pixani, e Diedo, di 22, hore 18. Come todeschi a la Piera haveano fato uno ponte sopra l'Adese, passava di là; et si judicha per socorer Agresta, in la qual hanno messo 400 boni fanti et 100 schiopetieri. Potriano etiam andar a Riva, come è fama tra lhoro; tamen non si sa.
     
      Di Cividal di Belun, dil Dolfim. Zercha quelle cosse di lì; 0 perhò.
     
      [368] Di Cadore, dil Loredan, di 21. Come a Butistagno aspetavano il campo. Et poi, di 22, scrive aver mandato exploratori, et dicono 0 haver veduto; sì che non è vero, ma fu quel sier Zuan Michiel, castelan, qual havia paura etc.
     
      Di sier Vicenzo Valier, capitanio di Vicenza e provedador, date ... adì 22. Avisa esser stà la note im piedi, e aver per tempo cavalchato a Grigna' in ordinanza, et esser andà al passo di la Pertega, et fato tajar a li taiapria e vastatori havia con lui. Et scrive l'ordinanza, come si l'andasse a combater; la copia di la qual sarà scripta qui avanti.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Triulzi Piera Anderò Piera Cadore Butistagno Roverè Pixani Diedo Piera Adese Agresta Riva Cividal Belun Dolfim Di Cadore Loredan Butistagno Zuan Michiel Vicenzo Valier Vicenza Grigna Pertega