Pagina (537/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      La qual cossa à bonazà li capitanij a non licentiarli, et starano in campo.
     
      Da Milam, dil secretario. Zercha sguizari, sperano averne. Item, dil partir dil re da Burges, a dì 20, con gran pioza, et sarà a Lion a dì 25. Item, manda il resto di le zente e fanti di qua.
     
      Di Franza, di l'orator nostro, date a Emoliano, a dì 21. Dil partir, a dì 20, il re e Roan da Burges per Lion con pioza, e sarano fin 3 zorni a Lion. Item, in materia ligae, si aspeta il formar di capitoli; era zonta risposta di Spagna, et alia etc. Item, che 'l re de Ingaltera steva malissimo e fuora di speranza di vita; tamen guarite, come scriverò di sotto.
     
      [374] Fu posto, per li savij, dar la compagnia di 60 homeni d'arme, era dil signor Carlo Malatesta, morto sotto Cadore; dil numero di qual sia cernito 40 homeni d'arme, e dati al signor Pandolfo, suo fradello, con questo, che la 1/2 dil caposoldo sia dil fiol dil quondam signor Carlo, fin l'haverà etade legitima, poi la conduta sia soa. Presa.
     
      Fu posto far, de praesenti, uno provedador a Butistagno, in loco di sier Francesco Zane, qual fo mandato per il consejo di X, con ducati 40 al mexe, et meni 3 famegij, netti per spexe. Andò do parte: una di far con pena, l'altra senza; fo preso senza pena, di largo. Et fono tolti numero 39; e rimase sier Daniel da Canal, fo a le raxon nuove, quondam sier Piero, di anni 70; e la matina refudoe.
     
      Fu posta una letera a sier Zorzi Corner, el cavalier, provedador zeneral, è in Friul, che, cercha il signor Bortolo d'Alviano, concludi fino ai 30 milia, come el pol.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Milam Burges Lion Franza Emoliano Roan Burges Lion Lion Spagna Ingaltera Carlo Malatesta Cadore Pandolfo Carlo Butistagno Francesco Zane Daniel Canal Piero Zorzi Corner Friul Bortolo Alviano