Pagina (601/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      À mandato exploratori lì, qual li aspeta. Lauda sier Zustignam Morexini, è provedador in Goricia, et sier Donado da Leze, è in Cremons.
     
      Di sier Vicenzo Valier, date in Arsea. Come non à fanti; intende pur adunanza di zente, ma, si havesse 2000 fanti, anderia a Nomi et ..., et otegneria etc., ut in litteris.
     
      Di Alla, di provedadori, do letere, di 26, 27. Di la diliberation feceno di andar a la Piera. E posto tutto in hordine, missier Zuan Jacomo li [417] mostrò letere di Franza, dil re, di 21, li cometeva non tolesse impresa, ma custodissa li passi. Et qui fo coloquij con essi provedadori, li qualli li diseno: Almeno, non volendo vuj venir, dege li 2000 fanti, che nui pagemo. Rispose, non voler senza hordine di Milan, et cussì spazò a Milan. Item, esso provedador Emo replicha di veder non far 0, e sta indarno; et, prega se li dagi licentia di repatriar, è stato 5 mexi là.
     
      Di Milam, di sier Antonio Zustignan, dotor, orator. Avisa zercha li danari di sguizari; et non se li mandando presto, vorano per tutto mazo; e saria bon licentiarli, hessendo stimolati da quelli capi e comunitade, maxime che 'l re di romani non à zente, ni è per averne.
     
      Di Franza, di l'orator, da Roana, a dì 22. Come starà il re lì per queste feste di Pasqua, poi a dì 26 partirà per Lion. Item, li à parlato zercha il prosperar nostro in Friul; li piace summamente, e si alegra con la Signoria, et molte bone parole, ut in litteris. Item, etiam soa majestà e Roam conseglia non si toi impresa in veronese, e si scansi la spexa di sguizari etc.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Zustignam Morexini Goricia Donado Leze Cremons Vicenzo Valier Arsea Nomi Piera Zuan Jacomo Franza Milan Milan Emo Milam Antonio Zustignan Franza Roana Pasqua Lion Friul Signoria Roam