Pagina (632/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Continue di qui si mandava pan per il campo, e altre provisione.
     
      Da poi disnar fo colegio di la Signoria, per dar audientia, et i savij.
     
      [1508 05 05]A dì 5, a nona, vene letere di 4, hore 22, dil Corner, date in campo soto Trieste. Come era dismontà di la galia Riva, dove era, e andato in campo dal magnifico governador; et hanno bombardà con gran furia et ruinà uno turion, qual molestava nostri, et esser morti da le artilarie lhoro do di nostri; et che bombardariano continuamente, et a dì 5 li daria una bataglia; sì che speravano di bene, triestini è pur a duri a tenirssi. Et nota: intisi esser dentro 1000 fanti et uno zudeo richissimo, qual fa assai, et fa grandissima guerra.
     
      Di Alla, di provedadori, di 3. Come a dì 2, da sera, vene letere di Franza a missier Zuan Jacomo, dovesse far etc.; sì che, consultato di tuor impresa, terminono tuor Agresta. Et hessendo ritornato lì (in) Alla sier Andrea Gritti, provedador, qual fo a Riva a proveder a quelle disscussion di fanti, dove levò di lì Jacomo Albanese con la sua compagnia et uno altro contestabele, et che anderiano a ditta impresa.
     
      Da poi disnar fo consejo di X con zonta.
     
      [1508 05 06]A dì 6. La matina fo in colegio sier Lorenzo Capello, venuto podestà di Ravena, et referì, justa il solito.
     
      Fo letere di provedadori, date a Nago, a dì 4. Come in quella matina sier Zorzi Emo partì di Alla per Riva, per far cargar artilarie, e li capetanij, con il Griti, per Mori, e le zente d'arme. Et cussì, zonto l'Emo, a horre 11, fe' cargar su barche 2 canoni et 2 colobrine, et condurle a Nago per farle portar soto Agresta; et cussì a dì 5 comenzeriano a bombardar ditto loco, sì come più diffuse scriverò di sotto.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Signoria Corner Trieste Riva Franza Zuan Jacomo Agresta Andrea Gritti Riva Jacomo Albanese Lorenzo Capello Ravena Nago Zorzi Emo Riva Griti Mori Emo Nago Agresta