Pagina (642/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Nel qual castello di Goricia è page ... soto contestabeli ...
     
     
      Letera di sier Zorzi Corner, a sier Jacomo suo fiol, data in galia, a dì 5 mazo.
     
      Si atende a la expedition di la terra, nè si resta di bombardar e da mar o da terra continuamente: [445] se à ruinado do torre et la 3.a mancha pocho. Quelli dentro stanno molto duri et obstinati. Ozi è stà butà uno brazo a sier Andrea di Vivian, che era patron di uno arsil bastardo, e morto il suo comito. Non si mancherà di solicitar, pur che non manchi polvere e balote, si lavora con molti pezi di artelaria e si consuma una extremità di polvere. El campo nostro hora è ben in hordine di fantarie. In questa horra è zonto Francesco di Gorizia; missier Zustignan, è intrato in la rocha, à lavorato e fato molte bone opere in dita rocha; Lodovico Contarini si porta ben, sta a Vipao; à ducati 15 al mexe. Desidero ultimar questa impresa, son stracho e roto etc.
     
     
      Letera di sier Francesco Corner, di sier Zorzi, el cavalier, a sier Jacomo, suo fradelo, data in galia, a dì 6 mazo 1508, horre 3 di note.
     
      Frater carissime.
      Per Zentil, a bocha, harai inteso quanto per el proveditor fo scrito a la Signoria nostra, zoè che a le 23 horre i nostri fanti, apresentati a le mure, dubitando, cridono: Marcho! Marcho!; et tuto el campo se messe in arme, et andò a la volta dove se haveva bombardà. Et veduto questo, triestini, che volevano patizar, comenzono a defenderssi gajardamente, con sassi et artelarie; tandem, reforzando i nostri, chiamono se li volesse parlar, et butono la bandiera sua a basso.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Goricia Zorzi Corner Jacomo Andrea Vivian Francesco Gorizia Zustignan Lodovico Contarini Vipao Francesco Corner Zorzi Jacomo Zentil Signoria Marcho