Pagina (676/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di Roma, di X et XI. Il sumario scriverò poi.
     
      Da poi disnar fo gran consejo; et vene a consejo uno dotor nuovo, sier Marco Gradenigo, di sier Bortolo, qual a Padoa, a dì 12, si conventoe. Item, fo fato podestà di Padoa sier Francesco Foscari, cavalier. Et perchè fu tolto, tra li altri, sier Christofal Moro, che vien luogotenente de Cypri, et non era zonto qui, vertite diferentia tra la Signoria, si poteva esser balotato; unde fo messo, per viam declarationis, tre prime tre (sic): zoè sier Zuan Mocenigo, sier Piero Capello, consieri, et sier Alvixe Baffo, cao di 40, in luogo di sier Lorenzo di Prioli, consier, cazado, per sier Francesco Foscari, cavalier, tolto, che si potesse provar; et a l'incontro sier Alvise Venier, sier Polo Pixani, cavalier, consieri, sier Marco Antonio Erizo, cao di 40, in luogo di sier Stephano Contarini, consier, era di nominadi, che 'l non si potesse provar. Andò le parte, et fo leto le leze. Ave 24 non sinceri, 479 che 'l non si pruova, 917 che il si pruova; e questa fu presa. Et fo balotà, cazadi li electi, Contarini, sier Marco da Molin, Moro et Foscari, sì che eramo a consejo più di 1700.
     
      Fo letere di provedadori in veronese, date in Val de Mori. Come fevano far li ponti, per passar l'Adexe le zente d'arme, artilarie e fanti, et andar a l'impresa de la Piera.
     
      [1508 05 15]A dì 15. Da poi disnar fo pregadi. Et leto le infrascrite letere:
     
      Di sier Zorzi Corner, el cavalier, di 12 et 13, la prima a Monfalcon, l'altra a Goricia. La caxon dil suo levarssi di Trieste, per la fama di le zente redute in Lubiana; e questo per le deposition, ut patet, da 18 milia persone, solo il ducha di Bresvich, et altri dice dil duca di Baviera.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Roma Marco Gradenigo Bortolo Padoa Padoa Francesco Foscari Christofal Moro Cypri Signoria Zuan Mocenigo Piero Capello Alvixe Baffo Lorenzo Prioli Francesco Foscari Alvise Venier Polo Pixani Marco Antonio Erizo Stephano Contarini Contarini Marco Molin Moro Foscari Val Mori Adexe Piera Zorzi Corner Monfalcon Goricia Trieste Lubiana Bresvich Baviera