Pagina (708/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Et altro non fu fato ozi cha lezer letere in grandissima quantità.
     
      [1508 05 26]A dì 26. Fo etiam pregadi. Et leto le infrascripte letere:
     
      Di Faenza, di sier Alvise Capello, provedador. Di certo tratato scoperto im Pisa, di 30 fanti, qualli mostrava partirssi dil campo di fiorentini, et, intrati im Pisa, voleano introdur il campo nimicho dentro; dil qual è capo Marco Antonio Colona et Lodovico, fiol dil conte di Pitiano, et altri. El qual tratato è stà scoperto e li fanti apichati. Et pisani si voleno tenir; et fiorentini li hanno datto il vasto a una banda, e darà a l'altra. Hanno 1500 cavali et da 8 in X milia fanti, comandati perhò etc.
     
      Fu posto, per li savij, dar uno vicario a sier Francesco Capello, el cavalier, provedador a Trieste, con salario ducati 7 al mese, et uno canzelier ducati 3. Fo presa.
     
      Fu posto, per li savij, scriver a sier Hironimo Contarini, provedador di l'armada, è a Pexin, mandi una galia sotil in colfo; et si armi di qui do brigantini, et vadino a segurar il colfo per questi brigantini zenoesi, armati per danni di chi vanno a le fiere a Lanzan e Rechanati.
     
      Fu posto, per i consieri et savij, elezer, il primo [492] pregadi, uno provedador a Goricia, per scurtinio, con ducati 40 a l'anno, per uno anno, et uno provedador a Pexim, con altri ducati 40, et per eletion. Item, castelan e provedador a Duin, con ducati 25 al mexe; et castelan e provedador a Cremons, con ducati 25 al mexe, pur per uno anno, juxta formam partis. Et sier Marco Bolani, savio dil consejo, messe voler la parte, ma si fazino per gran consejo.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Faenza Alvise Capello Pisa Pisa Marco Antonio Colona Lodovico Pitiano Francesco Capello Trieste Hironimo Contarini Pexin Lanzan Rechanati Goricia Pexim Duin Cremons Marco Bolani