Pagina (773/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di Milam. Che il prescidente, deputato esser a Riva con l'orator nostro per la tratation di le trieve, a dì 30 saria zonto a Riva.
     
      Da poi disnar 0 fu.
     
      [1508 06 02]A dì 2. La matina fo letere di Trieste, di sier Francesco Capello, el cavalier, provedador. Avisa, quelli cavalli lizieri, andati a la volta di Postomia, esser stà asaltati da i nimici todeschi, et parte di nostri malmenati; è stà morti 50 con li so cavali, e parte feriti; e non si sa quel è seguito di capi, Franco dal Borgo, Vitelozo et Renier di la Sasseta. Il provedador Corner e l'Alviano erano partiti di Trieste etiam lhoro per andar versso Postomia.
     
      Da poi disnar fo colegio di savij. Et fo apichato, in pescharia a Rialto, il ladro, menato per li avogadori in 4.tia, el qual fu preso fosse apichato; et robò proditorie a zaffo una busta di zoje de su una botega etc. E fo incolpà uno altro, qual fo acusadu da [537] una femina, ave 17 trati di corda et non confessò. Et questo poi fo trovato etc. È bel caso e memorando.
     
      [1508 06 03]A dì 3. Fo pregadi; et leto molte letere, il sumario scriverò poi. Nè altro fu fato, si non posto una parte, per i consieri, di elezer 3 savij dil consejo ordinarij, qualli entrino de praesenti, dovendo intrar primo di lujo, atento le occorentie; et presa. Fato il scurtinio, rimaseno: sier Piero Duodo, sier Alvixe da Molin, sier Antonio Loredan, el cavalier, con titolo; soto, sier Lunardo Grimani. Et Duodo e Loredan introno.
     
      Di Riva, di sier Zacaria Contarini, el cavalier, più letere, l'ultima di primo, hore 2 di note.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Milam Riva Riva Trieste Francesco Capello Postomia Franco Borgo Vitelozo Renier Sasseta Corner Alviano Trieste Postomia Rialto Piero Duodo Alvixe Molin Antonio Loredan Lunardo Grimani Duodo Loredan Riva Zacaria Contarini