Pagina (782/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et ritornato a Riva, expedì Otavian di qui, zonse a hore 7 a Lacise, e de lì in horre 12 è zonto in questa terra, venuto velocissimamente per le poste. Li fo promesso remeritarlo etc.; et fo scrito in Friul tal conclusion al Corner, provedador, et per tutto.
     
      [1508 06 08]A dì 8. Da poi disnar fo pregadi, per lezer letere.
     
      Et fo leto 4 letere di sier Zacaria Contarini, el cavalier: Et in una, che li deputati li mandò a donar una camoza, la qual lui partì per mezo e la mandò a donar al prescidente. El qual l'aceptoe, dicendo l'aceptava come cossa mandata per lui e non per todeschi; et il Contarini li mandò a dir, cussì come erano uniti lì, cussì havia voluto partir il presente mandatoli per todeschi etc.
     
      Di campo, di Val di Mori, più letere. 0 da conto; solum missier Zuan Jacomo si vol levar, subito concluso la trieva. Item, haviano terminato tuor l'impresa di Castel Barcho. Et scrisseno quello pareva a sier Zacaria Contarini; el qual li rispose non star a lui, ma scrivesseno a la Signoria illustrissima di questo etc.
     
      Di Milam, dil secretario. 0 da conto; che francesi de lì desiderano le conclusion di le trieve.
     
      [543] Di Goricia, di sier Zorzi Corner, el cavalier. Lauda sier Zustignan Morexini, provedador, ch'è solicito a quelle fabriche; e aricorda, la Signoria indusij a far in suo loco tanto el fenissa, che 'l finirà fin do mexi. Item, esser andà il signor Bortolo, con zente et 400 cavali lizieri, tra i qual molti stratioti, versso Postomia. Et che la rota fo 28 homeni et 40 cavali; et li capi tutti sta ben.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Riva Otavian Lacise Friul Corner Zacaria Contarini Contarini Val Mori Zuan Jacomo Castel Barcho Zacaria Contarini Signoria Milam Di Goricia Zorzi Corner Zustignan Morexini Signoria Bortolo Postomia