Pagina (784/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Item, che in quella matina, a dì 8, el partì esso missier Zuan Jacomo con le so zente, videlicet fato 4 squadroni di 4000 fanti et un squadron di 400 cavali lizieri e 3 squadroni di 400 cavali l'uno etc. Item, scrive l'ordine dato e le custodie lassate in li lochi, zoè Roverè, Agresta, Peneda et via discorendo, [544] ut in litteris: e che 'l si lieva e vien, con il resto dil campo drio, a la volta di Verona, dove l'aspeterà il suo colega e l'hordine di la Signoria nostra, e farà alozar le zente d'arme lì in veronese fin arà altro mandato.
     
      Di sier Zorzi Corner, el cavalier, provedador zeneral, di ..., date a Raitimber. Come, inteso il caso di la motion di todeschi contra quelli castelli, era venuto lì col governador e zente per seguirli. Li qualli sono domino Christoforo di Frangipanni, et uno capitanio regio e altri paesani.
     
      Di Cao d'Istria, di sier Etor da cha' Tajapiera, podestà et capetanio, di 7. Et manda uno aviso auto di Damian di Tarsia, castelan di Castelnuovo. Come i nimici erano venuti a Bren, castello soto Trieste, mia 8 di Castelnovo, et quello con focho brusato; adeo chi era dentro, per non brusarsi, ussite et fonno presi da' todeschi, videlicet sier Ferigo Contarini, quondam sier Nicolò, domino Hironimo da Sovergnan, patricio nostro, e altri homeni da conto, ut in litteris. Et cussì hanno brusato 3 altri castelli, e li homeni menati via presoni.
     
      Di sier Hironimo Contarini, provedador di l'armada, date in galia, a presso Fiume, a dì 5. 0 da conto; aspeta hordine di quello l'habbi a far.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Zuan Jacomo Roverè Agresta Peneda Verona Signoria Zorzi Corner Raitimber Christoforo Frangipanni Cao Istria Etor Tajapiera Damian Tarsia Castelnuovo Bren Trieste Castelnovo Ferigo Contarini Nicolò Hironimo Sovergnan Hironimo Contarini Fiume