Pagina (904/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      E non presa.
     
      Fu posto, per li savij, de sequestrar il resto di le intrade in Cypri, che non è pertinente a la comendaria dil quondam domino fra' Marco Malipiero, ut in parte. Presa.
     
      Item, sier Pollo Pixani, el cavalier, consier, deputato per il colegio di parlar col nontio dil re di romani, è qui incognito, nominato domino Zuan Rauber, consier regio, col qual sono stati a San Zuane Pollo in colloquio, referì quanto li havia ditto. Il qual re voria far apontamento di pace etc.; ma non disse conzarla con danari.
     
      Fu poi posto, per i savij, scriver in Franza di quanto era stà per ditto messo proposto etc., ut in litteris. E presa.
     
      [1508 09 05]A dì 5. La matina fo in colegio uno orator di la comunità di Ragusi, venuto per ...
     
      Da poi disnar fo consejo di X simplice. Et leto li processi di sier Michiel Memo e sier Hironimo Baffo, fonno rectori di Napoli di Romania, qualli solicitavano la sua expeditione. El qual processo l'avia fato Philippo Zamberti, mandato a questo effecto per i cai di X.
     
      Noto. In questi giorni in Rialto fo incantà il dazio dil vin a sier Bernardo da Leze, di sier Jacomo, per ducati 80 milia et 500 per uno anno; sì che à cresuto, di quello di l'anno passà, ducati 9000. Qual havia sier Piero Donado, quondam sier Nicolò, et vadagnà benissimo.
     
      [1508 09 06]A dì 6. Fo etiam consejo di X simplice, e compito di lezer li processi ut supra, et non si poteno expedir: a un altro consejo.
     
      [627][1508 09 07]
      A dì 7. Fo pregadi. Et leto le infrascripte letere:
     
      Di Spagna, di sier Francesco Corner, orator, più letere.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Cypri Marco Malipiero Pollo Pixani Zuan Rauber San Zuane Pollo Franza Ragusi Michiel Memo Hironimo Baffo Napoli Romania Philippo Zamberti Rialto Bernardo Leze Jacomo Piero Donado Nicolò Spagna Francesco Corner