Pagina (933/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et cussì fono electi.
     
      Nota. In questi zorni, per diliberation dil consejo di X, con la zonta, fo publice proclamà e bandizà il spender di bezi di rame in Veniexia, e per tutte terre di la Signoria nostra, sotto gravissime pene, ut in parte, perchè non si vedeva altra moneda menuda cha bezi.
     
      Item, sora porto gionse alcune nave di Soria, qual erano stà licentiate de lì in questo zorno, et se intese nove.
     
      [647][1508 10 02]
      A dì 2. La matina fo l'annual dil principe, numero 7 anni compidi, et perhò fo in chiesia di San Marco a messa, ben acompagnado et con li oratori, Franza, Spagna et Hongaria etc.
     
      Da poi disnar fo consejo di X. Erano capi questo mexe: sier Polo Antonio Miani, sier Lorenzo di Prioli et sier Alvise Malipiero, quondam sier Jacomo; e perchè il Malipiero era amallato, fo electo vice cao in suo luogo sier Alvixe Trivixan, noviter creato, e più non stato. Et fenno la zonta di danari, et tre cassieri dil consejo di X: sier Alvise Malipiero, sier Lorenzo di Prioli et sier Alvise Trivixan.
     
      [1508 10 03]A dì 3. Da poi disnar fo audientia di la Signoria e savij.
     
      [1508 10 04]A dì 4, fo San Francesco. Fo gran consejo. Et perchè si havia auto letere di rectori di Cremona, sier Alvise da Mulla et sier Zacaria Contarini; el cavalier, di la morte di sier Francesco Diedo, podestà di Caxal Mazor; et che haviano mandato in suo loco sier Francesco da Mulla, fiol di dito sier Alvixe, che lì a Cremona si ritrovava, et fo confirmato per la Signoria; perhò ozi fo posto, per i consieri, atento che la comunità di Caxal Mazor havesse suplichà a la Signoria, che 'l canzelier e cavalier, venuto col prefato sier Francesco Diedo, star debbi con il successor sarà electo, atento il caso intraveduto, che, subito zonto, esso rector sia morto, e pertanto li consieri messeno la dita parte.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Veniexia Signoria Soria San Marco Franza Spagna Hongaria Polo Antonio Miani Lorenzo Prioli Alvise Malipiero Jacomo Malipiero Alvixe Trivixan Alvise Malipiero Lorenzo Prioli Alvise Trivixan Signoria San Francesco Cremona Alvise Mulla Zacaria Contarini Francesco Diedo Caxal Mazor Francesco Mulla Alvixe Cremona Signoria Caxal Mazor Signoria Francesco Diedo