Pagina (1024/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Di rectori, di Corfù. In conformità, sier Antonio Morexini et sier Priamo Contarini; et di quelle occorentie.
     
      Di Cypro, di sier Lorenzo Justinian, luogotenente, et sier Piero Baxadona, consier. Nove di Sophì, qual à roto il soldam di Bagade, et fugato fino in Aleppo, roto i fioli di Allidulli. Et à aviso di questo da Tripoli, e manda el capitolo, qual sarà notado qui avanti.
     
      Di sier Beneto Sanudo, capetanio a [712] Famagosta, di 16. Dil suo zonzer lì; et come à trovato quella terra, e il bisogno; e le nove di Sophì etc., e le galie zonte e il cargo.
     
      Di Alexandria, di sier Marin da Molin, consolo nostro, di 6 novembrio. Come à inteso, non è stà preso di mandar le galie; dice è mala opinion, e saria bon mandarle etc. Et che mori dicono, la causa che non è venute le galie, et che si fazino vegnir etc. Item, dil zonzer lì 3 barze francese, carge di panni e ogij. Item, dil zonzer a Bichieri 3 nave rodiane, con li mori presoni, numero ..., et Tangavardin, fo orator dil soldan a rescatarli. Qual conzò lo rescato in ducati 32 milia, et li mandaseno lì, che il patron di la nave aria li danari avanti dismontaseno, et stesse zorni 23. Et zonte, scrisse al Cajaro questo al signor soldam; qual non volse l'acordo, dicendo Tangavardin non havia tanta libertà, solum in X o ver 15 milia ducati; e lui, per non contradir al signor, disse l'havia fato da lui, perchè mori voleano lhoro pagar questi danari. Le letere andono su e zoso, spirò li zorni, et composeno ancora stesse 5 zorni, e dete al patron ducati 250 di presente; sì che si conzarà la cossa.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Corfù Antonio Morexini Priamo Contarini Cypro Lorenzo Justinian Piero Baxadona Sophì Bagade Aleppo Allidulli Tripoli Beneto Sanudo Famagosta Sophì Alexandria Marin Molin Bichieri Tangavardin Cajaro Tangavardin