Pagina (1026/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Et de occurentiis.
     
      Di Roverè, di sier Bortolo Dandolo, podestà. Come a Trento si vocifera, che 'l re di romani, poi ch'è sequito la paxe con Franza, vegnirà contra venitiani. Item, si prepara lanze et altro, adeo è qualche motion di guerra; et si fa una dieta.
     
      Di Trieste, di sier Francesco Capello, el cavalier, provedador. Zercha li triestini, qualli hanno mal animo; et quello intende etc.
     
      Di Udene, di sier Andrea Loredan, luogotenente. Come à, che in Lubiana si fa qualche movesta di zente, non perhò da conto; ma si vocifera sarà guerra, e il re vol recuperar le sue terre. Et altri avisi, ut in litteris.
     
      Fu fato scurtinio di uno savio a terra ferma, in locho di sier Hironimo Capello, à refudà, sier Alvise Emo, fo cao dil consejo di X, quondam sier Michiel; soto, sier Lorenzo Capello, è di pregadi, quondam sier Zuan, procurator. E intrò.
     
      Fu posto, per i savij tutti d'acordo, armar galie XV, videlicet 4 bastarde qui, e farli uno capetanio, qual possi esser electo di ogni oficio, et armar 4 galie per 6 mesi qui, et 3 di refusura, et 4 in Candia. Ave tutto il consejo.
     
      Fu posto, per li savij, mandar arsilij in Levante, a tuor 500 stratioti, atento le occorentie presente. Fo disputation sier Antonio Trun, procurator, messe indusiar; li rispose sier Lunardo Mocenigo, savio dil consejo. Andò la parte: 9 fo di l'indusia, el resto di savij; e questa fu presa.
     
      Fu posto, per li savij, certa exention a domino Renato di Triulzi, fradello di missier Zuan Jacomo, di alcune possession à sul cremonese, havia a tempo dil signor Lodovico.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Roverè Bortolo Dandolo Trento Franza Trieste Francesco Capello Udene Andrea Loredan Lubiana Hironimo Capello Alvise Emo Michiel Lorenzo Capello Zuan Candia Levante Antonio Trun Lunardo Mocenigo Renato Triulzi Zuan Jacomo Lodovico