Pagina (1029/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
     
      Da poi disnar fo colegio di la Signoria et savij. Et fo letere di Franza, di 27 et primo, da Bles. Come Roan non era zonto, ma andato a Roan, e saria a la corte per tutto il mexe; e monsignor di Chiamon andato im Amboys, a uno suo loco.
     
      [1509 01 10]A dì 10. Fo consejo di X con zonta, su danari.
     
      [1509 01 11]A dì 11. Fo consejo di X con zonta, fo su danari.
     
      [1509 01 12]A dì 12. La matina sier Vicenzo Valier, venuto capetanio di Vicenza, referì, sì dil capitaneato, qual di lochi di vicentina, succincte, adeo fo assa' laudato.
     
      Da poi disnar, consejo di X con zonta.
     
      [1509 01 13]A dì 13. Da poi disnar fo colegio di la Signoria e savij, e fo spazà uno contestabele a Butistagno, con ... fanti, ... da Zara.
     
      Item, è stà preparà 3 corpi di fuste in l'arsenal, per mandarle in lago di Garda, si 'l bisognerà, zoè fonno disfate im pezi, et si condurano fin su lago e lì si conzerano.
     
      Fo letere di Roma. 0 da conto.
     
      [1509 01 14]A dì 14. Da poi disnar fo gran consejo. Et hessendo scurtinio dentro, uno mato di San Nicolò andò in renga, disse alcune pazie etc. Item, a la scala era sier Zuan Andrea Lion, quondam sier Marin, procurator, qual deva bolletini, per esser tolto zudexe di petizion, è di anni zercha 50, et, vedendo, alcuni refudavano a intrar; lui voleva esser fato.
     
      Da poi consejo fo letere di Franza, da Bles, di 5, in zifra, ut supra. Come il cardinal Roan si aspetava a dì 7; et lo Albanesoto, corier, che partì a dì 30 da sera, et dia esser a Bles in 7 zorni, non era ancora zonto.
     
      Nota. In Rialto in questi zorni fo fato incanto de li arzenti e altre robe fo di sier Zuan Baptista Bonzi, morto ultimo di caxa.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Signoria Franza Bles Roan Roan Chiamon Amboys Vicenzo Valier Vicenza Signoria Butistagno Zara Garda Roma San Nicolò Zuan Andrea Lion Marin Franza Bles Roan Albanesoto Bles Rialto Zuan Baptista Bonzi