Pagina (1048/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

     
      [1509 01 30]A dì 30 zener. La matina domino Zuan Laschari si partì per ritornar in Franza, stato in questa terra orator dil re di Franza. El qual è di nation grecho, portava barba, è amico dil cardinal Roan; andò versso Padoa. Si tiem l'orator sia zà stà licentiato dal re, et, dicitur, li fo scrito, per il consejo di X, dovesse brusar tutte le letere e registri etc.
     
      In questi zorni molti andavano a pagar le sue tanse et do decime, scontando parte col pro' di marzo di monte nuovo; tamen monte nuovo, che valeva ducati 100 el cento, non havia precio; et il formento cressete.
     
      Do poi disnar fo consejo di X. Fato li soi capi per fevrer: sier Polo Antonio Miani, sier Alvise Malipiero et sier Francesco Bragadim.
     
      [1509 01 31]A dì 31. Da matina sier Zuan Moro, electo capetanio di le galie bastarde, messe banco, et si anderà armando.
     
      Da poi disnar fo pregadi. Et leto sollo una lettera:
     
      Di Cremona, di rectori, di 29. Come si provedi a mandar custodia di lì, perchè lì intorno a Milan si vocifera gran cosse; et che hanno, per uno aviso a un cremonese, di Franza, che 'l re doveva esser per Pasqua a Milan, ma sarà a dì 20 fevrer, e si fa preparation di zente etc. In castello di Cremona è castelan sier Polo Dandolo, el vechio, et è ivi suo fiol, sier Andrea Dandolo etc. Fo divulgato che, per il consejo di X, era stà preso far castelan a Cremona, con ducati 60 al mese, per scurtinio im pregadi, acciò, achadendo, vi fusse homo di valor in dita forteza.
     
      Fu posto, per i savij, scriver a sier Zuan Diedo, è provedador in Dalmatia, fazi cernida di 200 cavalli di stratiotti, sono de lì cavalli numero ... a [728] stipendio di la Signoria nostra, e li mandi di qui.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Zuan Laschari Franza Franza Roan Padoa Fato Polo Antonio Miani Alvise Malipiero Francesco Bragadim Zuan Moro Cremona Milan Franza Pasqua Milan Cremona Polo Dandolo Andrea Dandolo Cremona Zuan Diedo Dalmatia Signoria