Pagina (1049/1294)

   

pagina


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

      Presa.
     
      Fu posto, per i savij o ver consieri, atento che sier Alvise Grimani, qual doveva andar locotenente in la Patria di Friul, et è pasato il tempo et non vol andar et à refudato, e perchè sier Andrea Loredan, locotenente lì, è malato, che 'l primo gran consejo si elezi in loco suo, con condition rispondi termene zorni 3, et parti zorni XV da poi acetado. Et fo presa: 47 di no, 130 di sì.
     
      Fu posto, per i savij ai ordeni, atento li bisogni occorenti è bon armar, come fu preso, perhò di ogni dinar di la Signoria, e di la tansa e decime, sia tolto li danari bisogna, et si atendi ad armar dite galie. Contradise sier Marin Zorzi, dotor, savio a terra ferma, dicendo tolesse li danari deputadi a l'armar, e non questi, i qual è per li bisogni di le cosse di terra. Li rispose sier Piero Antonio Morexini, savio ai ordeni. Andò la parte, et non fo presa; sì che la terra vuol atender a la terra.
     
      Fu posto, per sier Andrea Venier, savio dil consejo, atento le occorentie presente, mandar a tuor 1000 zagadari zimaroti etc., ut in parte. Item, 1000 arzieri su l'isola di Candia. Contradise sier Marin Zorzi, dotor, sopradito, dicendo quelli non son boni in Italia etc.; rispose sier Andrea Venier. Parlò poi sier Piero Duodo, consier, dicendo non è da mover pro nunc li arzieri di Candia, per esser Rodi propinquo, e 'l gran maistro è nepote dil cardinal Roam etc. Poi parlò sier Polo Valaresso, è di pregadi, laudando la parte di zimaroti et zagdari etc., adeo li savij d'acordo messeno di mandar a tuor li 1000 zagdari e zimaroti, e fo rimosso di la parte li arzieri di Candia.


Pagina_Precedente  Pagina_Successiva  Indice  Copertina 

   

I Diarii
Tomo VII
di Marino Sanuto
Editore Visentini Venezia
1882 pagine 1294

   





Alvise Grimani Patria Friul Andrea Loredan Signoria Marin Zorzi Piero Antonio Morexini Andrea Venier Candia Marin Zorzi Italia Andrea Venier Piero Duodo Candia Rodi Roam Polo Valaresso Candia